Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
abdelk
Bericht
door abdelk » 19 jun 2004, 01:55
hELP,
hEB EEN Photo Album Add-on geinstalleerd, na veel vechten werk die nu , maar ik kan niks uploaden, ik krijg onderstaande fwarming:
Code: Selecteer alles
Warning: copy(album_mod/upload/36181be7a62180d707f8cada3921be77.jpg): failed to open stream: Permission denied in /var/www/was.intraz.nl/docs/forum/album_upload.php on line 488
Warning: getimagesize(album_mod/upload/36181be7a62180d707f8cada3921be77.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/was.intraz.nl/docs/forum/album_upload.php on line 504
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/was.intraz.nl/docs/forum/album_upload.php:488) in /var/www/was.intraz.nl/docs/forum/includes/page_header.php on line 517
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/was.intraz.nl/docs/forum/album_upload.php:488) in /var/www/was.intraz.nl/docs/forum/includes/page_header.php on line 519
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/was.intraz.nl/docs/forum/album_upload.php:488) in /var/www/was.intraz.nl/docs/forum/includes/page_header.php on line 520
Enig idee wat er aan de hand is?
Thanx in advance
-
WebSiteNet
-
Contacteer:
Bericht
door WebSiteNet » 19 jun 2004, 06:38
Als je album_mod/upload/ naar 777 chmodd moet het over zijn.
-
abdelk
Bericht
door abdelk » 19 jun 2004, 12:59
WebSiteNet schreef:Als je album_mod/upload/ naar 777 chmodd moet het over zijn.
Heb begrepen dat Chmod alleen boij linux gebrukt worden, nou ik heb gewoon windows! is dat toch een probleem? zo ja
Hoe moet ik dat chmodden doen dan, ben een leek helaas op PHP taal
-
WebSiteNet
-
Contacteer:
Bericht
door WebSiteNet » 19 jun 2004, 13:27
Ik moet je teleurstellen

, je hebt een UNIX of een Linux server.
Kijk maar naar de urls, die beginnen met /var/..... en bij windows zou er een schijfnaam en geen /var/ voor staan.
Voor chmodden heb ik een leuk artikeltje gemaakt:
http://www.websitenet.nl/artikelen/ftp.php
-
abdelk
Bericht
door abdelk » 20 jun 2004, 11:31
WebSiteNet schreef:Ik moet je teleurstellen

, je hebt een UNIX of een Linux server.
Kijk maar naar de urls, die beginnen met /var/..... en bij windows zou er een schijfnaam en geen /var/ voor staan.
Voor chmodden heb ik een leuk artikeltje gemaakt:
http://www.websitenet.nl/artikelen/ftp.php
Sorru ik zei dat iki een leek was op dit gebied, het is inmiddels gelukt thanx!