Vraagje: smilies
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
courteney
Vraagje: smilies
Hallo iedereen!
Ik heb een wat vreemde vraag: wanneer ik mijn smilies via ftp upload en ze daarna toevoeg, dan bewegen ze niet meer.
Ook in een post of wanneer ik gewoon de URL van de smillie intyp; krijg ik een smilie die stilstaat. En op mijn computer bewegen ze allemaal.
Kan ik hier iets aan doen zodat de smillies wel bewegen?
Alvast bedankt dat je mijn berichtje hebt gelezen!
Groetjes,
Courteney.
Ik heb een wat vreemde vraag: wanneer ik mijn smilies via ftp upload en ze daarna toevoeg, dan bewegen ze niet meer.
Ook in een post of wanneer ik gewoon de URL van de smillie intyp; krijg ik een smilie die stilstaat. En op mijn computer bewegen ze allemaal.
Kan ik hier iets aan doen zodat de smillies wel bewegen?
Alvast bedankt dat je mijn berichtje hebt gelezen!
Groetjes,
Courteney.
- desert spider
Dit zou je probleem kunnen oplossen:
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=227
-
courteney
Re:
Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik denk toch dat mijn computer het kan afspelen. Als ik de smillies gewoon op de computer open, dan werken ze. Maar als ik ze dan upload werken ze niet meer. Vroeger had ik Windows 98 en kon ik de smilies pop het internet zien bewegen. Nu heb ik XP, dus normaal zou dat hier ook mee moeten gaan. En het is niet zo dat ze bv traag bewegen of moeilijk bewegen, maar ze staan gewoon helemaal stil, terwijl ze op mijn computer (wanneer ik ze vanuit "mijn documenten" open wel goed bewegen)
Ik vind het heel vreemd!
Ik denk toch dat mijn computer het kan afspelen. Als ik de smillies gewoon op de computer open, dan werken ze. Maar als ik ze dan upload werken ze niet meer. Vroeger had ik Windows 98 en kon ik de smilies pop het internet zien bewegen. Nu heb ik XP, dus normaal zou dat hier ook mee moeten gaan. En het is niet zo dat ze bv traag bewegen of moeilijk bewegen, maar ze staan gewoon helemaal stil, terwijl ze op mijn computer (wanneer ik ze vanuit "mijn documenten" open wel goed bewegen)
Ik vind het heel vreemd!
Het is niet zo dat ze blijven stil staan nadat ik op een toets of op een smilie zelf heb geklikt, maar als ik gewoon het adres van de smilie inttyp in internet explorer, dan beweegt hij ook niet.Dit zou je probleem kunnen oplossen:
-
Sander123
- Contacteer:
Bij mij staan ze ook na een tijdje stil...Ik denk dat dat bij jou ook zo is ofzo.. 
Wordt ook lid op mijn forum!! Ik zou het erg leuk vinden..
Het probleem was dacht ik niet het standaardprobleem met stilstaande smilies bij scrollen e.d.
Courteney: krijg je een smiley die meteen stilstaat of doet hij eerst een keer of een paar keer de animatie en staat ie dan stil? Ik dacht namelijk dat het mogelijk was bij gifjes in te stellen hoe vaak de animatie moet worden herhaald. Als dat zo is zou het best zo kunnen zijn dat windows lak heeft aan die instelling, maar je browser niet?
Misschien is een adres handig, kan de rest even kijken of ze het ook hebben.
Courteney: krijg je een smiley die meteen stilstaat of doet hij eerst een keer of een paar keer de animatie en staat ie dan stil? Ik dacht namelijk dat het mogelijk was bij gifjes in te stellen hoe vaak de animatie moet worden herhaald. Als dat zo is zou het best zo kunnen zijn dat windows lak heeft aan die instelling, maar je browser niet?
Misschien is een adres handig, kan de rest even kijken of ze het ook hebben.