Vertaling aanpassen -> erros :S

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Regenerate
Contacteer:

Vertaling aanpassen -> erros :S

Bericht door Regenerate » 17 jun 2004, 11:06

Ik wil in de language file wat aanpassen:

er staan 2 fouten in:

Code: Selecteer alles

$lang['Agree_under_13'] = 'I stem toe met de voorwaarden en ben <b>jonger</b> dan 13 jaar';
$lang['Agree_over_13'] = 'I stem toe met de voorwaarden en ben <b>ouder</b> dan 13 jaar';
voeg ik twee keer een k toe achter de I zodat er staat

Code: Selecteer alles

$lang['Agree_under_13'] = 'Ik stem toe met de voorwaarden en ben <b>jonger</b> dan 13 jaar';
$lang['Agree_over_13'] = 'Ik stem toe met de voorwaarden en ben <b>ouder</b> dan 13 jaar';
krijg ik in de front-end de errors

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1010) in /forum/includes/page_header.php on line 474

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1010) in /forum/includes/page_header.php on line 476

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1010) in /forum/includes/page_header.php on line 477

Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?

PS1 vreemd genoeg blijven de errors staan als ik de k's weer weghaal, alleen de upload van de originele languagefile laat de errors verdwijnen :s
PS2 kun je dat van die 13 jarigen uitschakelen (en gewoon accepteren/nietaccepteren van maken)?? Is niet echt nodig denk ik en het helpt in dit geval ook het probleem op te lossen (indirect dan)

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 17 jun 2004, 14:14

Wil je er even wat regeltjes omheen posten?

En bevinden deze regels zich wel op de fout regel?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 17 jun 2004, 17:53

De fout komt door dat er waarschijnlijk na de ?> een spatie of enter staat.

En het is mogelijk, verwijder simpel weg de tweede link in agreement_body.tpl en pas het eerste tekstje aan.

Gesloten