MODS niet meer downloadbaar? Hoe te verwijderen!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

MODS niet meer downloadbaar? Hoe te verwijderen!
Beste leden van phpBB.nl,
Ik heb veel mods geinstalleerd, maar die wil ik nu verwijderen, ik heb deze mods geinstalleert met easymod, en het verwijderen lukt niet met de Easymod Remove Addon, dus ik moet het handmatig gaan doen. Maar het probleem is dat ik de instal/readme .txt bestanden niet meer heb. Hoe krijg ik ze nu weg?
Alvast Bedankt :thumb: ,
abcde
Ik heb veel mods geinstalleerd, maar die wil ik nu verwijderen, ik heb deze mods geinstalleert met easymod, en het verwijderen lukt niet met de Easymod Remove Addon, dus ik moet het handmatig gaan doen. Maar het probleem is dat ik de instal/readme .txt bestanden niet meer heb. Hoe krijg ik ze nu weg?
Alvast Bedankt :thumb: ,
abcde
Bijna 1500 posts!
- WebSiteNet
- Contacteer:
Het is de bedoeling dat ze niet gebruikt gaan worden.
Goed idee van ik haal alle links koppelingen naar die mods weg!
:thumb:
Alleen bij de refferalmod van John Abela is dat zeer moeilijk omdat het een groot deel van de ruimte bij het profiel (zie: http://members.lycos.nl/abcde2/forum/pr ... rofile&u=2 ).
Hoe krijg ik dat weg?
Goed idee van ik haal alle links koppelingen naar die mods weg!
:thumb:
Alleen bij de refferalmod van John Abela is dat zeer moeilijk omdat het een groot deel van de ruimte bij het profiel (zie: http://members.lycos.nl/abcde2/forum/pr ... rofile&u=2 ).
Hoe krijg ik dat weg?
Bijna 1500 posts!
- desert spider
je kunt zelf ook een beetje achterhalen hoe je het kunt verwijderen.
kijk in de template file wat er tussen { en } staat en wat met de mod te maken heeft.
daarna ga je naar het bijbehorende php bestand en ga je opzoek naar 'CODE UIT TPL' en verwijder je de zin.
als er iets van $lang staat, kun je iets uit de lang_main halen of zo.
staat er iets van $images kun je iets uit het cfg bestand halen van de template en staat er iets van $... dan moet je die in het php bestand zoeken en daar de bijbehorende code halen.
enig verstand van php of zo is wel noodzakelijk.
back-ups ook.
kijk in de template file wat er tussen { en } staat en wat met de mod te maken heeft.
daarna ga je naar het bijbehorende php bestand en ga je opzoek naar 'CODE UIT TPL' en verwijder je de zin.
als er iets van $lang staat, kun je iets uit de lang_main halen of zo.
staat er iets van $images kun je iets uit het cfg bestand halen van de template en staat er iets van $... dan moet je die in het php bestand zoeken en daar de bijbehorende code halen.
enig verstand van php of zo is wel noodzakelijk.
back-ups ook.