[verplaatst] Zit er in phpBB Plus een portal?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[verplaatst] Zit er in phpBB Plus een portal?
Hallo iedereen,
Ik las hier op het forum een topic en die topic ging over phpBB Plus.
Ze zijden dat er in phpBB Plus al een portal in gebouwd zou zitten.
Ik heb phpBB Plus geinstaleerd maar ik heb alleen het forum van phpBB Plus en geen Portal.
Kan iemand mijn vertellen of dit waar is of dat dit gewoon onzin is en je ook bij phpBB Plus
los een Portal moet instaleren.
Als dit wel zo is kan iemand mijn dan vertellen hoe ik het portal kan instaleren in phpBB Plus ?
Groetjes Esther-.
Verplaatst door podium4
Ik las hier op het forum een topic en die topic ging over phpBB Plus.
Ze zijden dat er in phpBB Plus al een portal in gebouwd zou zitten.
Ik heb phpBB Plus geinstaleerd maar ik heb alleen het forum van phpBB Plus en geen Portal.
Kan iemand mijn vertellen of dit waar is of dat dit gewoon onzin is en je ook bij phpBB Plus
los een Portal moet instaleren.
Als dit wel zo is kan iemand mijn dan vertellen hoe ik het portal kan instaleren in phpBB Plus ?
Groetjes Esther-.
Verplaatst door podium4
- WebSiteNet
- Contacteer:
Nou alles er af gehaald en er weer op gezet, de instalatie van phpBB2 Plus op nieuw gedaan maar geen portal.php hoor.
Snap er niks van, ik kom wel iedere keer als ik de install uit voer in de setup in me brouser en die voert eerst de phpBB2 instal uit en daarna krijg ik een scherm, in dat scherm kan ik kiezen uit 3 mogelijkheden,
1-Update
2-Upgrade
3-Install
Ik heb install gedaan maar aan het eind hem ik alleen een forum en geen portal...........ik weet het niet meer, dit is al de 9e keer dat ik het probeer
Esther-.
Snap er niks van, ik kom wel iedere keer als ik de install uit voer in de setup in me brouser en die voert eerst de phpBB2 instal uit en daarna krijg ik een scherm, in dat scherm kan ik kiezen uit 3 mogelijkheden,
1-Update
2-Upgrade
3-Install
Ik heb install gedaan maar aan het eind hem ik alleen een forum en geen portal...........ik weet het niet meer, dit is al de 9e keer dat ik het probeer

Esther-.
- WebSiteNet
- Contacteer:
ja dat is nou het probleem, als ik in typ:WebSiteNet schreef:En als je nou probeert om naar portal.php te gaan?
http://www.MIJNNAAM.nl/phpBB2/portal.php
Dan kom ik er niet, dat komt om dat er helemaal geen portal.php in staat in de lijst die op mijn server staat. Als ik in typ:
http://www.MIJNNAAM.nl/phpBB2/index.php
Dan kom ik gewoon op mijn forum.
Kan het misschien (als er bij de instalatie gewoon een portal.php in moet staan) dat ik een of andere verkeerde versie heb of zo ???
heeft iemand een link waar je phpBB2 Plus kan downloaden ?
misschien is die van mijn niet goed, ook als ik in andere mappen zoek naar portal.php kan ik niets vinden er staat totaal geen portal.php in, in geen enkele map.
Groetjes Esther-.
- WebSiteNet
- Contacteer: