Zie niks na het uploaden

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
richarddell

Zie niks na het uploaden

Bericht door richarddell » 10 jun 2004, 19:50

Ik heb een vraagje ik heb sins kort een domeinnaam met een hosting pakket bij ladot tis bagger [ik weet het maar ik handelde weer net iets te snel en nu zit ik er voor een jaar aan vast]maar nu wil ik daar mijn phpbb op kwijt dus ik upload dat naar de site en ik krijg totaal niets te zien hij gaat wel gelijk door naar de install pagina kan ik in de adrees balk zien maar de pagina blijft wit dus ik heb dat een paar keer opnieuw geupload en ik zie nog steeds niets dus ik dacht ik probeer het even op een andere webspace van mij en daar doet ie het wel meteen nu snap ik er dus helemaal niet van omdat ik hem op de zelfde manier doe uploaden. ik heb nog op mijn site een php versie testje gedaan en daar krijg ik de volgende gegevens
This page will print out some information about you're webhosting facilities.

current file: /mnt/storage2/r/ri/richarddownunder.nl/html/phpref.php
current line: 13
php version: 4.3.2
php os: Linux
request uri: /phpref.php
base path: /mnt/storage2/r/ri/richarddownunder.nl/html

hieruit maak ik op dat er php op de server zit dus dat ie zou moeten werken maar dat doet ie dus niet ik heb al wel een mysql database bij ladot zodat als ik dit nu werkend krijg ik gelijk aan de gang kan

Wie o wie kan mij hiermee helpen mijn dank is groot
ik heb ook nog gezocht of er al meer mensen met dit zelfde probleem waren maar die kan ik dus niet echt vinden
ik gebruik versie 2.08

MVG Richard

Larz

Bericht door Larz » 11 jun 2004, 14:55

Welk programma gebruik je om te uploaden? Krijg je bij het uploaden foutmeldingen o.i.d.?

Als je via je browser upload, probeer het dan eens met een FTP-programma.

richarddell

Bericht door richarddell » 11 jun 2004, 15:34

ik kreeg net bericht van ladot dat phpbb gewoon totaal niet werkt op hun server daar ben ik weer mooi klaar mee wel hebben ze mij een alternatief forrum gegeven dus ik zal die gaan proberen in ieder geval bedankt

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 11 jun 2004, 15:47

Ladot heeft geen php en mysql. Had je mischien op kunnen letten bij het aanschaffen.

Een tip: Laat ladot links liggen en neem een goede hosting. Zonde van het geld bij ladot maar het moet maar.

Gesloten