Jouw Host
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- desert spider
Pcextreme is ook niet perfect; het control panel is idioot beperkt (ze adverteren met Cpanel maar dat hebben alleen de alereerste klanten), zaken als FXP op de servers staan ze niet toe en als je eens een extra verzoek hebt zoals het plaatsen van database backups op de servers gaat dat mooi niet door. Het is dus erg massale hosting, met weinig persoonlijke support. Voordeel is dan wel weer dat ze enorm snel en professioneel op je email reageren, al schiet je er weinig mee op.Rico schreef:Ik ben nog steeds tevreden over Pcextreme
Slechts 1,50 euro per maand en goede service
mijn totale downtijd is 6 minuten in 4 en een halve maand

moos daar ben ik het niet mee eens.
Hun support is wel degelijk goed, want toen mij het niet lukte met de database van host naaar host over te zetten hebben ze geholpen
aan de andere kant heb je wel gelijk met dat paneel stelt niet veel voor
Maar hoe weet jij dit?, ook een pakket daar?
Hun support is wel degelijk goed, want toen mij het niet lukte met de database van host naaar host over te zetten hebben ze geholpen
aan de andere kant heb je wel gelijk met dat paneel stelt niet veel voor
Maar hoe weet jij dit?, ook een pakket daar?
Guess who's back..
Ik heb er ook een account ja. Ik krijg er echt de indruk dat ze zo goedkoop werken omdat ze alles en iedereen precies hetzelfde aansmeren; voor kleine aanpassingen is er geen ruimte.
Waarom zou je geen pakketten kunnen verkopen zonder domeinnaam? Waarom zou je geen meerdere domeinen kunnen hangen aan één pakket? Technisch kan dat wel degelijk, maar ze doen er niet aan mee omdat hun systeem daar niet op gebouwd is, en dergelijke aanpassingen zullen wel teveel moeite voor ze zijn.
En dat is niet iets wat ik waardeer in een webhoster; wanneer ik ergens betaal (al is het nog zo weinig, in het geval van PC Extreme) wil ik wel het idee hebben dat de host met me meedenkt en zonodig instellingen voor me verzet op de server zodat ze aan mijn wensen voldoen. Dat is óók service. Perfect voorbeeld van een host die me op die manier al wel vaak geholpen heeft is Flexwebhosting.
Waarom zou je geen pakketten kunnen verkopen zonder domeinnaam? Waarom zou je geen meerdere domeinen kunnen hangen aan één pakket? Technisch kan dat wel degelijk, maar ze doen er niet aan mee omdat hun systeem daar niet op gebouwd is, en dergelijke aanpassingen zullen wel teveel moeite voor ze zijn.
En dat is niet iets wat ik waardeer in een webhoster; wanneer ik ergens betaal (al is het nog zo weinig, in het geval van PC Extreme) wil ik wel het idee hebben dat de host met me meedenkt en zonodig instellingen voor me verzet op de server zodat ze aan mijn wensen voldoen. Dat is óók service. Perfect voorbeeld van een host die me op die manier al wel vaak geholpen heeft is Flexwebhosting.
ok ik ben eruit ik neem uwhost.net en dan t pakket van 10 euro en dan later stappen we over naar de 30 euro waarschijnlijk.. maar hoeveel leden kan je hebben met 25 mb? ( het is een klein pakket dat begrijpen jullie ook, maar het is voor t begin hea)
thx alvast, -rocketboy-
ps: heeft er 1 van jullie een account bij hun?
thx alvast, -rocketboy-
ps: heeft er 1 van jullie een account bij hun?
De leden doen er niet toe, de posts des te meer. Zet iig GZIP aan, dat scheelt een hele hoop.-rocketboy- schreef:maar hoeveel leden kan je hebben met 25 mb?
Een vriend van me wel, en die heeft niets te klagen. Heb nog niets van downtime gehoord, de service en snelheid is in orde, volwaardig cPanel tot je beschikking; kortweg een keurige host. Nadelen zijn de servers in de US en het feit dat er geen officiëel bedrijf achter steekt, wat natuurlijk een risico kan zijn.-rocketboy- schreef:ps: heeft er 1 van jullie een account bij hun?
Laatst gewijzigd door mosymuis op 09 jun 2004, 18:43, 2 keer totaal gewijzigd.
You pay peanuts, you get peanuts. Zo simpel is het gewoon. (Overigens wel een dooddoener, maar goedmosymuis schreef:En dat is niet iets wat ik waardeer in een webhoster; wanneer ik ergens betaal (al is het nog zo weinig, in het geval van PC Extreme) wil ik wel het idee hebben dat de host met me meedenkt en zonodig instellingen voor me verzet op de server zodat ze aan mijn wensen voldoen.

Verwachten dat een hoster instellingen op een server gaat aanpassen, omdat jij €12 per jaar betaald: nah, kom op. Je weet dat je voor zo'n bedrag niets kan verwachten, en als je dat wel verwacht heb je mi een plaat voor je kop.
No offence tegen jou Mosymuis, ik weet wat jou mening betreft wel beter (dat jij gelukkig iets meer nadenkt). Bovenstaande opmerking is meer in het algemeen bedoeld, voor iedereen die verwacht voor een prikkie op de 1e rang te mogen zitten.
Betere reclame kan je je als hoster niet wensen eigenlijk.mosymuis schreef:Perfect voorbeeld van een host die me op die manier al wel vaak geholpen heeft is Flexwebhosting.
- WebSiteNet
- Contacteer:
@headout: Ervaring?
@moos: Niet waar, phpbb.nl draait bij myacen. Tenminste, als ik de kb moet geloven (zie hosting info). Als ik een whois van phpbb.nl bekijk zie ik alleen maar caret.net. Toch vreemd allemaal.
http://www.websitenet.nl/tools/whois.php?q=phpbb.nl

@moos: Niet waar, phpbb.nl draait bij myacen. Tenminste, als ik de kb moet geloven (zie hosting info). Als ik een whois van phpbb.nl bekijk zie ik alleen maar caret.net. Toch vreemd allemaal.
http://www.websitenet.nl/tools/whois.php?q=phpbb.nl
De registrar is ISIS Interactive Solutions VOF, daar kom je uit op http://www.click-ic.nl, op die site promoten ze http://www.caret.nl als hun CMS systeem, en dat domein beheert weer de nameservers van phpbb.nl. Cirkeltje rond.WebSiteNet schreef:Als ik een whois van phpbb.nl bekijk zie ik alleen maar caret.net.

- WebSiteNet
- Contacteer:
Je weet wel welk bedrijf ik bedoel.headout schreef:Met flexwebhosting? Nah, ik heb ervaring met een ander bedrijfWebSiteNet schreef:@headout: Ervaring?![]()
[/url]
Als je de site van bart opzoekt (bokt.nl) krijg je ook die caret dingen, maar zonder isis.headout schreef:Een reseller is bijna niet van het resellerfaciliteiten aanbiedende bedrijf te onderscheiden, maar check de whois van click-ic eens, die verschilt qua registrant en adres met caret.nl.mosymuis schreef:Als je het mij vraagt is het één bedrijf.
Bart maar eens vragen?
http://www.websitenet.nl/tools/whois.php?q=bokt.nl
De oplossing...
Ik zag dat ik we hier genoemd werden in de referer stats op onze websites 
De oplossing.
Ondergetekende heeft in 1997 de onderneming ISIS Interactive Solutions opgericht. Ik ken Bart al een jaar of 10 uit de tijd dat we beiden bij een helpdesk van een ISP in Eindhoven werktten. Ik heb inmiddels een stuk of 25 servers in Amsterdam staan en Bart host zijn sites ook daar.
De activiteiten van ISIS Interactive Solutions zijn vanaf 1 januari opgesplitst in Caret (software ontwikkeling, hostingdiensten aan resellers) en Click Internet Concepts (implementatie, hostingdiensten aan "eindgebruikers"). In beide bedrijven ben ik medeeigenaar. ISIS Interactive Solutions is feitelijk opgehouden te bestaan, maar we hebben nog geen tijd gevonden om die naam ook technisch overal uit te slopen en die prioriteit ligt ook niet erg hoog.

De oplossing.
Ondergetekende heeft in 1997 de onderneming ISIS Interactive Solutions opgericht. Ik ken Bart al een jaar of 10 uit de tijd dat we beiden bij een helpdesk van een ISP in Eindhoven werktten. Ik heb inmiddels een stuk of 25 servers in Amsterdam staan en Bart host zijn sites ook daar.
De activiteiten van ISIS Interactive Solutions zijn vanaf 1 januari opgesplitst in Caret (software ontwikkeling, hostingdiensten aan resellers) en Click Internet Concepts (implementatie, hostingdiensten aan "eindgebruikers"). In beide bedrijven ben ik medeeigenaar. ISIS Interactive Solutions is feitelijk opgehouden te bestaan, maar we hebben nog geen tijd gevonden om die naam ook technisch overal uit te slopen en die prioriteit ligt ook niet erg hoog.