Standaard poort voor web is poort 80. Maar sommige providers blokkeren die poorten (vb telenet) maar daar is een oplossing voor door een andere poort te gaan instellen (boven de 1000 dan).Jay schreef:Ik heb dus ook een firewall in mijn router.
Welke poort moet ik openen ?
En ik heb PHPDev gedownload maar hoe kan ik daar MySQL beheren ?
Server
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Eindelijk gebeurt er wat zinnigs.w0lfie.be schreef:Standaard poort voor web is poort 80. Maar sommige providers blokkeren die poorten (vb telenet) maar daar is een oplossing voor door een andere poort te gaan instellen (boven de 1000 dan).Jay schreef:Ik heb dus ook een firewall in mijn router.
Welke poort moet ik openen ?
En ik heb PHPDev gedownload maar hoe kan ik daar MySQL beheren ?

lastmodified.net
Zou iemand voor mij Apache kunnen installeren met PHP en MySQL erbij ?
Dat allemaal bij elkaar zippen en dan in een mailtje naar mij sturen.
En het liefst ook niet met een andere poort want ik heb een firewall op mijn router.
Mijn chello e-mailadres is j.j.aarts@chello.nl
Als je dit doet ben je echt CoOl.
Alvast Bedankt.
En het liefst ook niet met een andere poort want ik heb een firewall op mijn router.
Alvast Bedankt.
Zoiets kan je gewoon kant en klaar downloaden vanaf http://www.firepages.com.au.Jay schreef:Zou iemand voor mij Apache kunnen installeren met PHP en MySQL erbij ?
Alvast Bedankt.

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Je moet je dingen in de map PUBLIC zetten als je ze van buiten je PC wilt laten zien. Ga dan naar je http://ip/public en daar kan je wel in.Jay schreef:Maar ik snap da niet echt.
Als ik dan LOCALHOST intyp doet hij het maar als ik mijn ip adres typ niet.
Zou iemand PLEASE da kunne maken.

Scootervragen.nl :: Scooters, freaks and fun combined
Meld je ook aan als scooters je niet interesseren

Zoiets kan je gewoon kant en klaar downloaden vanaf http://www.firepages.com.au.
© FlorisD 2003. Alle rechten voorbehouden. Patent Pending. Gezien op TV. Batterijen niet inbegrepen. Niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar. Kan kleine onderdelen bevatten. Door dit te lezen ga je akkoord met de voorwaarden van deze site. Welke inhouden dat de voorwaarden op ieder moment veranderd kunnen worden zonder voorafgaande opgaaf van reden of waarschuwing.[/
© FlorisD 2003. Alle rechten voorbehouden. Patent Pending. Gezien op TV. Batterijen niet inbegrepen. Niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar. Kan kleine onderdelen bevatten. Door dit te lezen ga je akkoord met de voorwaarden van deze site. Welke inhouden dat de voorwaarden op ieder moment veranderd kunnen worden zonder voorafgaande opgaaf van reden of waarschuwing.[/
Laatst gewijzigd door michaa113 op 17 apr 2003, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!

Zoiets kan je gewoon kant en klaar downloaden vanaf http://www.firepages.com.au.
© FlorisD 2003. Alle rechten voorbehouden. Patent Pending. Gezien op TV. Batterijen niet inbegrepen. Niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar. Kan kleine onderdelen bevatten. Door dit te lezen ga je akkoord met de voorwaarden van deze site. Welke inhouden dat de voorwaarden op ieder moment veranderd kunnen worden zonder voorafgaande opgaaf van reden of waarschuwing.
EN WELKE VERSIE MOET IK DAN NEMEN?
DOOF BLIND?
© FlorisD 2003. Alle rechten voorbehouden. Patent Pending. Gezien op TV. Batterijen niet inbegrepen. Niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar. Kan kleine onderdelen bevatten. Door dit te lezen ga je akkoord met de voorwaarden van deze site. Welke inhouden dat de voorwaarden op ieder moment veranderd kunnen worden zonder voorafgaande opgaaf van reden of waarschuwing.
EN WELKE VERSIE MOET IK DAN NEMEN?
DOOF BLIND?
Laatst gewijzigd door michaa113 op 17 apr 2003, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!
He! dat is © FlorisD 2003. Alle rechten voorbehouden. Patent Pending. Gezien op TV. Batterijen niet inbegrepen. Niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar. Kan kleine onderdelen bevatten. Door dit te lezen ga je akkoord met de voorwaarden van deze site. Welke inhouden dat de voorwaarden op ieder moment veranderd kunnen worden zonder voorafgaande opgaaf van reden of waarschuwing.michaa113 schreef:Zoiets kan je gewoon kant en klaar downloaden vanaf http://www.firepages.com.au.
In de download section aan de linkerkant staat phpdev bundles; kies daar versie423; oftewel de nieuwste complete versie

grrrrrFlorisD schreef:He! dat is © FlorisD 2003. Alle rechten voorbehouden. Patent Pending. Gezien op TV. Batterijen niet inbegrepen. Niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar. Kan kleine onderdelen bevatten. Door dit te lezen ga je akkoord met de voorwaarden van deze site. Welke inhouden dat de voorwaarden op ieder moment veranderd kunnen worden zonder voorafgaande opgaaf van reden of waarschuwing.michaa113 schreef:Zoiets kan je gewoon kant en klaar downloaden vanaf http://www.firepages.com.au.
Kzal het er voortaan bij zetten.
*ff veranderen*
Zo beter?
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!
*zucht*