Klein vraagje

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
DECT_Joker

Klein vraagje

Bericht door DECT_Joker » 08 jun 2004, 11:00

Vraagje..Een grappig exmember van onze Clan is heeft een boel berichten verwijdert enz..Ik heb een Backup gemaakt ..maar na die back up nog enkele MOD'S geinstaleert ,maar nog geen nieuwe bacup gemaakt.Dus ik even neuzen in de handleiding van phpBB en toen kwam ik dit tegen... :arrow: Om een database te herstellen klik je op Herstel Database. Blader naar jouw backup bestand, en klik vervolgens op Start Restore. Het board moet precies zo worden zoals het was op het moment dat de backup gemaakt is. Wijzigingen in bestanden (MODs, avatars, etc.) worden hierdoor niet aangetast..... :arrow:.. Dus als ik het goed begrijp kan ik gewoon die backup doen ,en dan gebeurt er niks met de later geinstaleerde MOD'S?...
Mischien een domme vraag, maar ik weet het liever zeker ,voordat ik weer alles over nieuw moet doen .. :? :cry: :shock:

DECT_Joker

ehmmm

Bericht door DECT_Joker » 08 jun 2004, 14:03

Iemand?

Luuk

Bericht door Luuk » 08 jun 2004, 14:05

ten eerste: geduld is een schone zaak :roll:

maar op je vraag:
als je voor de mods nix hoefde te wijzigen in je database, dus geen SQL invoeren of een db_update.php bestand te runnen, is er geen probleem.
de backup is alleen van de database, daar staan de berichten, gebruikers etc in.
Afbeelding

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 08 jun 2004, 14:30

Overigens: Als je via het admin panel back-upt worden extra tabellen in je db niet meegenomen. Je kunt dit beter via PhpMyAdmin doen! :)

Gesloten