[KIJK] Cartune Forums
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Cartune Forums
laat ik me forum ook maar in de show off zetten dacht ik. naar mijn mening heb ik genoeg veranderd. Forum gaat over auto's en het photoshoppen van auto's. Het is nog heel rustig maar mocht het zo druk worden gaat het nl.tt adress wel weg.
zeg maar wat jullie ervan vinden.
http://www.cartune-forums.nl.tt
zeg maar wat jullie ervan vinden.
http://www.cartune-forums.nl.tt
- desert spider
ik vind de kleur niet echt mooi, wel apart, maar het past niet bij auto's.
verder zou ik de plaatjes nog veranderen.
ik zie dat je bij de registratie nog wat leuk hebt aangepast. (extra informatie)
daar zie ook de choose avatar on registration mod.
dus mods zitten er wel degelijk in.
ik zie er overigens nog wel enkele zitten...
ik vind de borders rond de cellpics in viewtopic niet zo goed gelukt.
verder zou ik de plaatjes nog veranderen.
ik zie dat je bij de registratie nog wat leuk hebt aangepast. (extra informatie)
daar zie ook de choose avatar on registration mod.
dus mods zitten er wel degelijk in.
ik zie er overigens nog wel enkele zitten...
ik vind de borders rond de cellpics in viewtopic niet zo goed gelukt.
ik zal even zeggen welke mods erin zitten:
24 uurs mod
car info into profile
last topic on index
number of topics
quick reply
rezise avator
smilie order in admin
car link in viewtopic <-- wel aangepast door mij.
zijn er misschien niet zoveel.
Hier en daar nog wel wat dingetjes aangepast.
24 uurs mod
car info into profile
last topic on index
number of topics
quick reply
rezise avator
smilie order in admin
car link in viewtopic <-- wel aangepast door mij.
zijn er misschien niet zoveel.
Hier en daar nog wel wat dingetjes aangepast.
Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/desptune/public_html/phpBB2/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/desptune/public_html/phpBB2/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/desptune/public_html/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/desptune/public_html/phpBB2/language/lang_english/lang_main.php on line 544
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/desptune/public_html/phpBB2/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/desptune/public_html/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/desptune/public_html/phpBB2/language/lang_english/lang_main.php on line 544
-
- Contacteer:
Nou nee, niet echt: het is eerder dat MySQL op zijn gat ligt. (Als je host down zou zijn, zou je namelijk ook niet zo'n melding te zien krijgen)Desptune schreef:xplosiv-hosting ligt eruit als het goed is, want hun forum doet het ook niet meer. en heb verders niks veranderd.
Accepteer het, je wil een gratis hoster, dan heb je ook dit soort problemen, want eisen kun je niets. Simpel.
//edit:
't Is vandaag 6/6...........1/6/2004
Xplosiv-Hosting was hacked and the forums were unable to be restored because the template's could not be restored. We tried to do our best to restore the forums but it was not possible we are now going back to IPB. We are very sorry.

- Menace2Society