Site verplaatsen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Site verplaatsen
Hallo, nu heb ik een account op Lycos, maar om de reclame te vermijden, heb ik me een betaald domein gekocht. Maar hoe kan ik mijn forum verplaatsen.
1. phpbb installeren op mijn ander domein en een backup oploaden van mijn oud forum?
2. alles downloaden van lycos, en dan onveranderd uploaden op mijn nieuw domein?
3. moet ik dan nog iets veranderen in het admin panel bij configuratie of zo?
Hulp is welkom
1. phpbb installeren op mijn ander domein en een backup oploaden van mijn oud forum?
2. alles downloaden van lycos, en dan onveranderd uploaden op mijn nieuw domein?
3. moet ik dan nog iets veranderen in het admin panel bij configuratie of zo?
Hulp is welkom
Vorige is in orde!
Nu krijg ik dat
Warning: Unable to access ./language/lang_english/lang_main.php in /home/webusers/facts/facts.spacecake.be/includes/functions.php on line 655
Warning: Failed opening './language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/webusers/facts/facts.spacecake.be/includes/functions.php on line 655
phpBB :
Could not connect to the database
Nu krijg ik dat
Warning: Unable to access ./language/lang_english/lang_main.php in /home/webusers/facts/facts.spacecake.be/includes/functions.php on line 655
Warning: Failed opening './language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/webusers/facts/facts.spacecake.be/includes/functions.php on line 655
phpBB :
Could not connect to the database
- desert spider
Dat moet in mijn config.php staan:
Ik heb de volgende gegevens gekregen van mijn host:
host: localhost
login: facts
passwd: *******
database: facts
Wat is mijn accountnaam: kan je het script even invullen voor me?
Code: Selecteer alles
$dbhost = 'localhost';
$dbname = 'accountnaam_databasenaam';
$dbuser = 'accountnaam_databasegebruikernaam';
$dbpasswd = 'xxxxxx'; host: localhost
login: facts
passwd: *******
database: facts
Wat is mijn accountnaam: kan je het script even invullen voor me?
- desert spider
Code: Selecteer alles
$dbhost = 'localhost';
$dbname = 'facts' ;
$dbuser = 'facts' ;
$dbpasswd = 'xxxxxx'; phpmyspl error
Als ik mijn database wil uploaden via de mysql van mijn host krijg ik de volgende error. Wat moet ik doen?
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /usr/share/phpmyadmin/read_dump.php on line 76
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /usr/share/phpmyadmin/read_dump.php on line 76
- WebSiteNet
- Contacteer:
Volgende fout:
Fout
SQL-query :
<div id="a70331e31" style="text-align: center; margin: 0px; padding: 0px;" align="center"></div>
<script>
x6f37e8c46cd = "loranger-chand-cristofe"
MySQL retourneerde:
You have an error in your SQL syntax near '<div id="a70331e31" style="text-align: center; margin: 0px; padding: 0px;" align' at line 1
Fout
SQL-query :
<div id="a70331e31" style="text-align: center; margin: 0px; padding: 0px;" align="center"></div>
<script>
x6f37e8c46cd = "loranger-chand-cristofe"
MySQL retourneerde:
You have an error in your SQL syntax near '<div id="a70331e31" style="text-align: center; margin: 0px; padding: 0px;" align' at line 1
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
cartoontje
- Contacteer: