Als je gebanned word automatisch status 'gebanned'.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Als je gebanned word automatisch status 'gebanned'.
Ik zoek een mod dat als mijn moderators een gebruiker bannen de gebruiker dan automatisch de status 'gebanned; krijgt.
Dus niet dat hij alleen niet meer in kan loggen maar dat ie ook bij al zijn berichten staat als gebanned.
Thnx! :thumb:
Dus niet dat hij alleen niet meer in kan loggen maar dat ie ook bij al zijn berichten staat als gebanned.
Thnx! :thumb:
het is wel 'hardcoded' zoals het heet, je kunt het dus alleen in het .php bestand aanpassen
wel een leuk idee, ik denk dat ik er een mod van maak met keuze-mogelijkheden natuurlijk
maar hier issie: je moet alleen de rang al hebben aangemaakt en de rang_id weten.
wel een leuk idee, ik denk dat ik er een mod van maak met keuze-mogelijkheden natuurlijk
maar hier issie: je moet alleen de rang al hebben aangemaakt en de rang_id weten.
je moet alleen "user_rank = 2" wijzigen naar jouw rang_id nummerOpen admin/admin_user_ban.php
ZoekAfter, addCode: Selecteer alles
$sql = "INSERT INTO " . BANLIST_TABLE . " (ban_userid) VALUES (" . $user_list[$i] . ")"; if ( !$db->sql_query($sql) ) { message_die(GENERAL_ERROR, "Couldn't insert ban_userid info into database", "", __LINE__, __FILE__, $sql); }
Code: Selecteer alles
$sql = "UPDATE " . USERS_TABLE . " SET user_rank = 2 WHERE user_id = " . $user_list[$i] . ""; if ( !$db->sql_query($sql) ) { message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not update rank for banned user', '', __LINE__, __FILE__, $sql); }
-
- Contacteer: