Failed to update general configuration for EM_ftp_pass

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
V!ncent
Contacteer:

Bericht door V!ncent » 30 mei 2004, 15:16

Code: Selecteer alles

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near 'øàö' WHERE config_name = 'EM_ftp_pass'' at line 2

UPDATE phpbb_config SET config_value = '”þ›·|³zp¤a”™´WJ×GÚÓ'øàö' WHERE config_name = 'EM_ftp_pass'

Line : 62
File : /home/virtual/site16/fst/var/www/html/hp/admin/admin_board.php 
wat is dit en wat kan ik er aan doen?

forum: klik

Podium4

Bericht door Podium4 » 30 mei 2004, 18:29

Laat me raden, deze fout krijg je in de configuratie van je adminpaneel. Je hebt easy mod geinstalleerd en bij installatie van easymod geen wachtwoord voor toegang ingevuld.

:lol: :lol: :lol:

Hoe weet ik dat he... Ik heb namelijk zelf ook dat probleem, echter update hij nog wel gewoon de config tabel, dus is er niks aan de hand. Volgens mij is dit ook een bug in easymod, ik heb een paar dagen geleden al geprobeerd dit te melden op http://area51.phpbb.com maar ik kan daar om een of andere reden niet inloggen :?
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

V!ncent
Contacteer:

Bericht door V!ncent » 30 mei 2004, 18:33

podium4 schreef:Laat me raden, deze fout krijg je in de configuratie van je adminpaneel. Je hebt easy mod geinstalleerd en bij installatie van easymod geen wachtwoord voor toegang ingevuld.
verkeerd geraden ;) ik heb wel een passwoord ingevult :) maar bij mij update hij niet :(

Gesloten