[Verplaatst] Moderator informeren
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[Verplaatst] Moderator informeren
Misschien is deze vraag al eens gesteld maar via Zoeken niet kunnen vinden.
Wij hebben sinds kort een forum aan de site van onze vereniging hangen en ook een aantal moderatoren benoemd.
Nu zou het handig zijn als een moderator een bericht (e-mail)krijgt zodra er een topic is geplaatst.
Kan dat?
Ik bedoel dus niet topic's waarop hij al gereageerd heeft en op geabonneerd is maar hele nieuwe?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Verplaatst door mosy
Wij hebben sinds kort een forum aan de site van onze vereniging hangen en ook een aantal moderatoren benoemd.
Nu zou het handig zijn als een moderator een bericht (e-mail)krijgt zodra er een topic is geplaatst.
Kan dat?
Ik bedoel dus niet topic's waarop hij al gereageerd heeft en op geabonneerd is maar hele nieuwe?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Verplaatst door mosy
Mod aanvraag
Sorry dat ik 'm in het verkeerde forum had gezet!
Bedankt voor je reactie maar daar kan ik als onervaren gebruiker en niet zo beste beheersing van het Engels helaas niet zo veel mee.
Kun je me misschien iets meer uitleg geven.
Alvast bedankt!
Bedankt voor je reactie maar daar kan ik als onervaren gebruiker en niet zo beste beheersing van het Engels helaas niet zo veel mee.
Kun je me misschien iets meer uitleg geven.
Alvast bedankt!
Re: Mod aanvraag
Ik ben bang dat je niet ver zult komen in de wereld van internet en phpBB, als je geen engels beheerst. Ik kan je alleen deze tutorial geven om je op weg te helpen:leo10 schreef:maar daar kan ik als onervaren gebruiker en niet zo beste beheersing van het Engels helaas niet zo veel mee.
http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24
MOD aanvraag
Ik heb de tutorial doorgenomen en een MOD gedownloaded en ben tot de conclusie gekomen dat me dit veel te ingewikkeld is.
Wist niet dat het zo lastig is om iets te updaten.
Misschien dat ze in de volgende versie een vraag op kunnen nemen bij de instellingen of een moderator automatich moetenworden geïnformeerd bij een nieuwe topic?

Wist niet dat het zo lastig is om iets te updaten.
Misschien dat ze in de volgende versie een vraag op kunnen nemen bij de instellingen of een moderator automatich moetenworden geïnformeerd bij een nieuwe topic?
-
- Contacteer:
Re: MOD aanvraag
Hier kan je de features vinden van het nieuwe phpBB 2.2, ik geloof niet dat een forum notify functie erbij staat.leo10 schreef:Misschien dat ze in de volgende versie een vraag op kunnen nemen bij de instellingen of een moderator automatich moetenworden geïnformeerd bij een nieuwe topic?
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=104463
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=131610