foto blok portal

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
maico

Bericht door maico » 27 mei 2004, 14:54

Ales werkt percet nu het aangepast is enkel ik zie die link van het comentaar niet.

Ben nu zelf ook wer bezig, heeft dit er niet mee van doen:

Code: Selecteer alles

if ($album_config['comment'] == 1) 
moet dat geen 0 zijn ga ik nu proberen

maico

Bericht door maico » 27 mei 2004, 15:16

Als ik dit stuk verwerk is alles nog goed en de foto en score is dan al afgeschermd voor de gatsen.

# Open portal.php
#
#
# ZOEK:
#

// Display pics vertically

#
# Daarvoor toevoegen:
# 

if ($album_config['fullpic_popup']) 
{ 
  if ( $userdata['session_logged_in'] ) 
  { 
  $album_pic_url = append_sid("album_pic.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']); 
  } 
  else 
  { 
  $album_pic_url = append_sid("login.$phpEx?redirect=album_pic.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id'], true); 
  } 
} 
else 
{ 
  { 
  $album_pic_url = append_sid("album_page.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']); 
  } 
  else 
  { 
  $album_pic_url = append_sid("login.$phpEx?redirect=album_page.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id'], true); 
  } 
}

#
#ZOEK:
#

'U_PIC' => ($album_config['fullpic_popup']) ? append_sid("album_pic.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']) : append_sid("album_page.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']),

#
# Vervangen met:
#

'U_PIC' => $album_pic_url,

#
# Het gedeelte hierboven is voor de foto
#

maico

Bericht door maico » 28 mei 2004, 14:22

Luuk, na een dagje verer gekloot te hebben kan ik het niet oplossen :oops:
Wil je me nog eens helpen :?:

Luuk

Bericht door Luuk » 28 mei 2004, 20:41

Wat was nu ook al weer precies het probleem (kan het er even niet meer uit halen) :oops:
Afbeelding

maico

Bericht door maico » 28 mei 2004, 20:56

alles werkt zoals het hoort maar ben alsik alles toevoeg de link naar het cometaar kwijt

Luuk

Bericht door Luuk » 28 mei 2004, 21:03

je hebt niets in portal_body.tpl verwijderd?
Afbeelding

maico

Bericht door maico » 28 mei 2004, 21:09

Nee want als ik de "orginele terug zet werkt het wel goed.
Dus het zit hem puur in de verandering in het portal.php

Luuk

Bericht door Luuk » 28 mei 2004, 21:40

oke, en de ratings link, is die dan wel goed. Die heb ik namelijk op dezelfde manier veranderd als de comments link :roll:
Afbeelding

maico

Bericht door maico » 28 mei 2004, 22:09

Ja die werkt wel :thumb:

'RATING' => $album_rating_url, 
'COMMENTS' => $album_comments_url)
het enige verschil dat ik heb kunnen vinden is de ) aan het eind maar als ik die weg laat doet ie het helmaal niet meer

Luuk

Bericht door Luuk » 28 mei 2004, 22:14

dat hoort ook zo, want het stuk

$template->assign_block_vars('recent_pics.recent_detail', array(
wordt afgesloten door ) en daarna door );

Dus dan moet de fout in

{ 
  { 
  $album_comment_url = '<a href="'. append_sid("album_comment.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']) . '">' . $lang['Comments'] . '</a>: ' . $recentrow[$j]['comments'] . '<br />'; 
  } 
  else 
  { 
  $album_comment_url = '<a href="'. append_sid("login.$phpEx?redirect=album_comment.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']) . ', true">' . $lang['Comments'] . '</a>: ' . $recentrow[$j]['comments'] . '<br />'; 
  } 
} 
else 
{ 
  $album_comment_url = '';  
} 
zitten. En uit deze code moet uitkomen dat er niks wordt weergegeven als in het config paneel commentaar geven op uit staat, anders wordt er

$album_comment_url = '<a href="'. append_sid("login.$phpEx?redirect=album_comment.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']) . ', true">' . $lang['Comments'] . '</a>: ' . $recentrow[$j]['comments'] . '<br />';
weergegeven.
Probeer anders daar eens dit voor in de plaats:

$album_comment_url = '<a href="'. append_sid("login.$phpEx?redirect=album_comment.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']) . '">' . $lang['Comments'] . '</a>: ' . $recentrow[$j]['comments'] . '<br />';
Afbeelding

roel_lupoclb

Bericht door roel_lupoclb » 28 mei 2004, 22:37

:shoot: :( ik snap er de ballen meer van!!

Maar goed... het zal vast nodig zijn.

Ik heb helemaal de ballen verstand van Php, of Html en toch run ik een forum!!

Lachuhh toch??

maico

Bericht door maico » 29 mei 2004, 08:57

Luuk wat ik ook doe of wt ik ook verander hij laat de link commetaar niet meer zien als ik klaar ben met bewerken.

Wat ik heb wat ik doe:
Ik heb 1 orgineel portal.php met deze werkt dus alles voor iedereen gasten en leden
Dus als ik op de foto klik zie ik de grote foto
Als ik op score klik zie ik score
Als ik op comentaar klik zie ik comentaar
---------------------------------------------------------------------------------
Als ik alles toevoeg wat je voor mij hebt gemaakt/veranderd dan werkt alles perfect zoals ik het wil dus het scherm inloggen komt voor niet leden.

alleen de commentaar link is en blijft weg voor gasten maar ook voor de leden.

Heb alles veranderd wat je aan gedragen hebt maar hellaas nog zonder succes
En ik kom niet in in het config panel dus dat is het niet.
Ik zou haast zeggen er MOET een foutje zitten in het coment gedeelte dat je stuurt, want ik heb alles ook eens toegepast zonder het coment gedeelte en dan werkt alles perfect.
-----------------------------------------------------------------------------------

Dit is alles wat ik heb en hoe ik het toepas:

# Voor linken enkel te laten werken voor leden (foto album blok portal)
#
# Open portal.php
#
#
# ZOEK:
#

#
# Daarvoor toevoegen:
# 

if ($album_config['fullpic_popup']) 
{ 
  { 
  $album_pic_url = append_sid("album_pic.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']); 
  } 
  else 
  { 
  $album_pic_url = append_sid("login.$phpEx?redirect=album_pic.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id'], true); 
  } 
} 
else 
{ 
  { 
  $album_pic_url = append_sid("album_page.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']); 
  } 
  else 
  { 
  $album_pic_url = append_sid("login.$phpEx?redirect=album_page.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id'], true); 
  } 
}

#
#ZOEK:
#

'U_PIC' => ($album_config['fullpic_popup']) ? append_sid("album_pic.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']) : append_sid("album_page.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']),

#
# Vervangen met:
#

'U_PIC' => $album_pic_url,

#
# Het gedeelte hierboven is voor de foto
#

#
#ZOEK:
#

#
# Daarna toevoegen:
# 

if ($album_config['rate'] == 1) 
{ 
  { 
  $album_rating_url = '<a href="'. append_sid("album_rate.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']) . '">' . $lang['Rating'] . '</a>: ' . $recentrow[$j]['rating'] . '<br />'; 
  } 
  else 
  { 
  $album_rating_url = '<a href="'. append_sid("login.$phpEx?redirect=album_rate.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']) . ', true">' . $lang['Rating'] . '</a>: ' . $recentrow[$j]['rating'] . '<br />'; 
  } 
} 
else 
{ 
  $album_rating_url = '';  
} 

{ 
  { 
  $album_comment_url = '<a href="'. append_sid("album_comment.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']) . '">' . $lang['Comments'] . '</a>: ' . $recentrow[$j]['comments'] . '<br />'; 
  } 
  else 
  { 
  } 
} 
else 
{ 
  $album_comment_url = '';  
}

#
# ZOEK:
#

'RATING' => ($album_config['rate'] == 1) ? ( '<a href="'. append_sid("album_rate.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']) . '">' . $lang['Rating'] . '</a>: ' . $recentrow[$j]['rating'] . '<br />') : '',
					'COMMENTS' => ($album_config['comment'] == 1) ? ( '<a href="'. append_sid("album_comment.$phpEx?pic_id=". $recentrow[$j]['pic_id']) . '">' . $lang['Comments'] . '</a>: ' . $recentrow[$j]['comments'] . '<br />') : '')

#
# Vervangen met:
#

'RATING' => $album_rating_url, 
'COMMENTS' => $album_comments_url)

#
# Zoek:
#

$recent_poster = '<a href="'. append_sid("profile.$phpEx?mode=viewprofile&". POST_USERS_URL .'='. $recentrow[$j]['user_id']) .'">'. $recentrow[$j]['username'] .'</a>';

#
# Vervangen met:
#

{ 
$recent_poster = '<a href="'. append_sid("profile.$phpEx?mode=viewprofile&". POST_USERS_URL .'='. $recentrow[$j]['user_id']) .'">'. $recentrow[$j]['username'] .'</a>'; 
} 
else 
{ 
$recent_poster = '<a href="'. append_sid("login.$phpEx?redirect=profile.$phpEx?mode=viewprofile&". POST_USERS_URL .'='. $recentrow[$j]['user_id']) .'">'. $recentrow[$j]['username'] .'</a>'; 
}

Gesloten