Code: Selecteer alles
"log in om je privé berichten te bekijken
"log in om privé berichten te bekijken"
Dat kunnen we zelf ook wel bepalen........Mattie schreef:Persoonlijk ben ik van mening dat hier geen slotje op hoeft![]()
![]()
.
Ik zie inderdaad dat je hem in de externe stylesheet hebt toegevoegd (templates/Appalachia2/Appalachia2.css), maar daar heb je weinig aan omdat de template de stylesheet gebruikt die is opgenomen in templates/Appalachia2/overall_header.tpl. En overall_header.tpl doet standaard niets met de achtergrond die je ingeeft in je adminpanel, zie daarvoor dit topic. Ik raad je aan om de stylesheet uit overall_header.tpl weg te halen, en de koppeling naar de externe stylesheet te herstellen:Mattie schreef:Hoe verander ik trouwens de achtergrond? Ik heb een gif afbeelding gemaakt en die wil ik als achtergrond gebruiken. In het administratiepaneel -> stijlenbeheer -> management -> bewerk, het ik de link geplaats van die afbeelding, maar de achtergrond blijft alleen de kleur die ingevuld staat bij 'achtergrond kleur'. Ook heb ik die afbeelding toegevoegd in css. Alvast bedankt!
<!-- link rel="stylesheet" href="templates/Appalachia2/Appalachia2.css" type="text/css" -->
Ik zie anders nog steeds dit in je overall_header.tpl:Mattie schreef:DIT heb ik al geprobeert en wil niet werken.
/* General page style. The scroll bar colours only visible in IE5.5+ */
body {
background-color: {T_BODY_BGCOLOR};
scrollbar-face-color: {T_TR_COLOR2};
scrollbar-highlight-color: {T_TD_COLOR2};
scrollbar-shadow-color: {T_TR_COLOR2};
scrollbar-3dlight-color: {T_TR_COLOR3};
scrollbar-arrow-color: {T_BODY_LINK};
scrollbar-track-color: {T_TR_COLOR1};
scrollbar-darkshadow-color: {T_TH_COLOR1};
}