Ik wil het volgende doen:
Als er iemand 5 posten gedaan heeft dat hij automatich een volgende rang krijgt, en dat er een catogorie voor hem bij komt.
Deze catogorie heb ik op privaat staan
De rang heb ik ingesteld.
De groep heb ik gemaakt onder prive met de permissies.
Maar moet deze groep open, verborgen of gesloten staan.
En werkt het op deze manier
gebruikers groepen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Het werkt zo nog niet; je kunt aan ranks geen permissies verbinden. Je hebt de Auto Group mod nodig om mensen aan een groep toe te voegen bij een X aantal posts. Die groepen hang je dan idd aan private forums.
Open groepen staan toe dat mensen zich zelf toevoegen, deze horen pas echt bij de groep als de groeps moderator deze heeft bevestigd. Bij gesloten groepen kan dat niet, daar moet de groeps moderator de leden altijd handmatig toevoegen. Dat geldt ook voor de verborgen groep, met als verschil dat mensen die niet bij de groep horen, de groep niet kunnen zien.
Open groepen staan toe dat mensen zich zelf toevoegen, deze horen pas echt bij de groep als de groeps moderator deze heeft bevestigd. Bij gesloten groepen kan dat niet, daar moet de groeps moderator de leden altijd handmatig toevoegen. Dat geldt ook voor de verborgen groep, met als verschil dat mensen die niet bij de groep horen, de groep niet kunnen zien.