Mass Mail
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Mass Mail
Mensen ,
Als ik in me admin menu je functie mass mail gebruik ken ik kiezen naar wie ik het bericht wil sturen.
Ik ken kiezen uit Alle bebruikers, Administrators, Moderators, Preview schrijvers en review schrijvers.
De Administrators, Moderators, Preview schrijvers en review schrijvers. die heb ik zelf toegevoegt doormiddels van gebruikers groepen maken.
Maar ik ken dus wel naar Administrators, Moderators, Preview schrijvers en review schrijvers.(me gebruikersgroepen) mailen maar niet naar alle leden als ik dat aanklik staat er dit:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webadmin@lycos-europe.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Wie kan me AUB helpen
Als ik in me admin menu je functie mass mail gebruik ken ik kiezen naar wie ik het bericht wil sturen.
Ik ken kiezen uit Alle bebruikers, Administrators, Moderators, Preview schrijvers en review schrijvers.
De Administrators, Moderators, Preview schrijvers en review schrijvers. die heb ik zelf toegevoegt doormiddels van gebruikers groepen maken.
Maar ik ken dus wel naar Administrators, Moderators, Preview schrijvers en review schrijvers.(me gebruikersgroepen) mailen maar niet naar alle leden als ik dat aanklik staat er dit:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webadmin@lycos-europe.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Wie kan me AUB helpen
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- WebSiteNet
- Contacteer:
Het is een gratis host en uiteraard dus problemen, en als die op al hun mails moeten antwoorden tja...
Het is gratis dus die slechte service moet je erbij nemen.
Ik heb een betaalde host (niet lang meer, want ik verander van host) en die vertikt het om als je een mail stuurt een antwoord te geven, dat noem ik pas slechte service.
Maar bij lycos vind ik het een beetje normaal.

Het is gratis dus die slechte service moet je erbij nemen.
Ik heb een betaalde host (niet lang meer, want ik verander van host) en die vertikt het om als je een mail stuurt een antwoord te geven, dat noem ik pas slechte service.
Maar bij lycos vind ik het een beetje normaal.
Laatst gewijzigd door Jacky op 22 mei 2004, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gratis:S:S:S
Deze host word betaald hoor.
Dit is geen gratis host van lycos:
http://webcenter.lycos.nl/
Maar ken iemand me nou helpen!
Deze host word betaald hoor.
Dit is geen gratis host van lycos:
http://webcenter.lycos.nl/
Maar ken iemand me nou helpen!
- WebSiteNet
- Contacteer:
Lycos heeft oook een betaald onderdeel Arno!lesley1000 schreef: http://webcenter.lycos.nl/
Het is trouwens bekend dat de mass mail functie op lycos niet werkt, deze foutmeldingen krijgen mensen met een gratis account, maar ook mensen met een betaald account. Ik raad je dus ook aan een andere host te nemen...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Weet ik, ik krijg dagelijk een stuk of 10 mailtjes met reclame voor webcenter.podium4 schreef:Lycos heeft oook een betaald onderdeel Arno!lesley1000 schreef: http://webcenter.lycos.nl/
Ik snapte alleen nog niet dat hij betaald genomen had. Toch een raar idee dat iemand dat doet.
......En dat komt weer doordat lycos vind dat ze niet meerdere emailtjes tegelijk mag versturen.Het is trouwens bekend dat de mass mail functie op lycos niet werkt, deze foutmeldingen krijgen mensen met een gratis account, maar ook mensen met een betaald account. Ik raad je dus ook aan een andere host te nemen...
WebSiteNet schreef:Ik snapte alleen nog niet dat hij betaald genomen had. Toch een raar idee dat iemand dat doet.
-
- WebSiteNet
- Contacteer: