Als ik een nieuwe template will toevoegen...

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Cotjah

Als ik een nieuwe template will toevoegen...

Bericht door Cotjah » 23 mei 2004, 10:17

...dan krijg ik dit :
The exporter could not write the theme information file. Click the button below to download this file with your browser. Once you have downloaded it you can transfer it to the directory containing the template files. You can then package the files for distribution or use elsewhere if you desire

en dan kan ik dat bestand downloaden.

ik heb geen idee waar ik dat bestand moet uploaden, maar ik zag dat ik al zo een bestand in mijn directory had met de zelfde naam : theme_info.cfg

kan iemand mij aub helpen ?

alvast bedankt :thumb:

Podium4

Re: Als ik een nieuwe template will toevoegen...

Bericht door Podium4 » 23 mei 2004, 10:39

Cotjah schreef:...dan krijg ik dit :
Once you have downloaded it you can transfer it to the directory containing the template files.
Als je het bestand hebt gedownload, moet je het bestand uploaden naar de map waar de tpl files staan van die template... dus root/templates/JOUWTEMPLATE/...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Cotjah

Bericht door Cotjah » 23 mei 2004, 10:49

ik zag dat bestand tussen die tpl bestanden staan...dus ik heb die verwijdert, en die andere theme_info.cfg geupload, maar hij geeft nog steeds het zelfde aan

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 23 mei 2004, 11:39

Als je theme_info.cfg naar 777 chmodd moet het over zijn.

Het is trouwens geen foutmelding maar meer op opdracht. Als je het hebt uitgevoerd ben je klaar. Als je het nog een kerr probeert krijg je die opdracht weer.

Cotjah

Bericht door Cotjah » 23 mei 2004, 12:02

WebSiteNet schreef:Als je theme_info.cfg naar 777 chmodd moet het over zijn.
sorry, maar dit snap ik niet helemaal ...

Jade
Contacteer:

Bericht door Jade » 23 mei 2004, 12:12

Ik heb fiapple geinstalleert en nu krijg ligt het forum eruit met deze mededeling;
message_die() was called multiple times. This isn't supposed to happen. Was message_die() used in page_tail.php?

In admin staat;
phpBB : Critical Error

Could not open FI Apple template config file

DEBUG MODE

Line : 288
File : /home/websites/mijndomein/jacodoplaatjes.nl/www/jadesforum/includes/functions.php

Cotjah

Bericht door Cotjah » 23 mei 2004, 12:24

Kun je geen eigen topic maken ?

Jade
Contacteer:

Bericht door Jade » 23 mei 2004, 12:42

Ik kan helemaal niets meer en ben opnieuw begonnen, maar nu zit ik met het invullen;
http://www.jacodoplaatjes.nl/jadesforum ... nstall.php

Geeft aan dat data base niet goed is.

Jade
Contacteer:

Bericht door Jade » 23 mei 2004, 12:49

Warning: Access denied for user: 'jacodoplaatjes@esmeralda.geenpunt.nl' (Using password: YES) in /home/websites/mijndomein/jacodoplaatjes.nl/www/jadesforum/db/mysql4.php on line 48

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'jacodoplaatjes@esmeralda.geenpunt.nl' (Using password: YES) in /home/websites/mijndomein/jacodoplaatjes.nl/www/jadesforum/db/mysql4.php on line 48

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/websites/mijndomein/jacodoplaatjes.nl/www/jadesforum/db/mysql4.php on line 330

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/websites/mijndomein/jacodoplaatjes.nl/www/jadesforum/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database
Dit zie ik als ik alles heb ingevuld en probeer te installeren

Jade
Contacteer:

Bericht door Jade » 23 mei 2004, 12:53

Even een voorbeeld hoe ik het heb ingevuld;

HIER

timgoud

Bericht door timgoud » 23 mei 2004, 13:05

dit is niet voor een tamplate he

Jade
Contacteer:

Bericht door Jade » 23 mei 2004, 13:06

Nee zoals ik al vertelde ik heb alles opnieuw geinstall want ik kon er helemaal niet meer opkomen.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 23 mei 2004, 15:04

Waarom geef je het zo snel op? Je hebt bij de template templates/fiapple/fiapple.cfg niet upgeload en chmodden is gewoon een bestand rechten geven, waar met google genoeg info over te vinden is.

En die laatste fout komt door dat je bij het instaleren mysdql4 gekozen hebt i.p.v. mysql als database.

Jade
Contacteer:

Bericht door Jade » 23 mei 2004, 15:33

Ik geef het niet op ik probeer het gewoon nog een keer van voren af aan daar leer ik van.
Teminste :roll:

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 23 mei 2004, 15:49

Dan loop je weer tegen de zelfde fout aan. je kan het ook proberen door te zetten en als het echt niet lukt een gedeelte overnieuw doen.

Cotjah

Bericht door Cotjah » 24 mei 2004, 16:30

jahoor, ik maak mijn topic voor een vraag te stellen, en gata hij er eens stellen hier, en gaan jullie hem alleen helpen...
maar dat maakt nu niet meer uit, tis al gemaakt

Gesloten