Nederlands gifje van 'Print topic'
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Caedus
Nederlands gifje van 'Print topic'
Weet iemand misschien of er ook een Nederlandse versie is van het volgende plaatje:

- WebSiteNet
- Contacteer:
Die zat toen bij die versie van de Print Topic mod. Nieuwe knopjes voor subSilver kan je overigens heel makkelijk maken; het enige wat je nodig hebt zijn Photoshop en dit zipje.P.T. schreef:verder had mosymuis er eerst 1 op zijn forum waar alleen printer op stond. ik weet echter niet waar hij die vandaan gehaald heeft.
-
Caedus
Daar zit dus een klein probleempje...geen photoshopmosymuis schreef:Die zat toen bij die versie van de Print Topic mod. Nieuwe knopjes voor subSilver kan je overigens heel makkelijk maken; het enige wat je nodig hebt zijn Photoshop en dit zipje.P.T. schreef:verder had mosymuis er eerst 1 op zijn forum waar alleen printer op stond. ik weet echter niet waar hij die vandaan gehaald heeft.
En Luuk, als je er een wilt maken, dan graag met de tekst: 'Print Onderwerp' (onder elkaar), want dat past bij de rest van de knoppen die ik heb.
Ik heb eens iets vlug gemaakt, maar ik weet nu niet of je het in de twee kleuren wilt zoals hierboven blauw/oranje of in 1 kleur ?
Moet er een plaatje bij van een printer ?
Hier zijn een paar voorbeelden

Jacky
Moet er een plaatje bij van een printer ?
Hier zijn een paar voorbeelden
Jacky
Laatst gewijzigd door Jacky op 19 mei 2004, 23:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Laat ik die nu toevallig hebben. Hij heet Triplex Light en ik heb 'm tijdelijk online gezet:Jacky schreef:Ik ben ook nog op zoek naar het lettertype dat word gebruikt op de knoppen van phpbb.
sorry podium4, ik heb de link verwijderd
triplex is een betaalde font en copyright protected, setje kost maar $299,00 voor die snel genoeg waren
veel sccs en je bent een van de weinige
carlo
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- desert spider
-
Caedus