database uploaden?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
database uploaden?
Hallo ik heb ff een vraagje voor jullie en hoop dat jullie mij ook uit de brand kunnen helpen.
Ik heb al een tijdje een forum lopende maar nu wil ik de phpbbfm of de phpbbplus gaan instaleren, kan ik daar dan de database van mijn oude forum in uploaden?
Zo ja, hoe doe ik dat dan?
Ik heb al een tijdje een forum lopende maar nu wil ik de phpbbfm of de phpbbplus gaan instaleren, kan ik daar dan de database van mijn oude forum in uploaden?
Re: database uploaden?
Voor zover ik weet kan dat gewoon, omdat je die PhpBBFM of Plus installeerd over de bestaande heen. Je kan namelijk gewoon zgn. "updraden". Zie http://phpbbfm.com/phpBBFM/fm_204210_in ... pBBupgrade voor meer info.lasvaganza schreef:Hallo ik heb ff een vraagje voor jullie en hoop dat jullie mij ook uit de brand kunnen helpen.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ok ik begrijp het weer even niet, in de handleiding staat > Now run the 'update_to_FM.php' file from your browser. This file will update your database to FM204.2.10. Don't forget to DELETE this '/update_to_FM.php'
Hoe kan ik de 'update_to_FM.php' file runnen? als ik hem wil openen krijg ik de melding dat find.exe niet gevonden is

Hoe kan ik de 'update_to_FM.php' file runnen? als ik hem wil openen krijg ik de melding dat find.exe niet gevonden is

Je moet alle bestanden van die mod uploaden, en dan via je browser dat bestaand openen op je server, dus iets als: http://www.site.be/forum/update_to_FM.phplasvaganza schreef:Ok ik begrijp het weer even niet, in de handleiding staat > Now run the 'update_to_FM.php' file from your browser. This file will update your database to FM204.2.10. Don't forget to DELETE this '/update_to_FM.php'
Hoe kan ik de 'update_to_FM.php' file runnen? als ik hem wil openen krijg ik de melding dat find.exe niet gevonden is![]()
Dan zal da script waarschijnlijk automatisch alles in orde maken. Check ook eens of dat bestand geen nieuwe permissies moet krijgen (CHMOD), ik denk van wel.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!