Topic titel aangepast, formuleer deze duidelijker! "[zoek]" slaat nergens op. -mosy
PM's te bekijken door de admin
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

PM's te bekijken door de admin
is er miss ook een mod/hack van als leden een pm naar elkaar sturen dat de admin dat ook kan zien

Topic titel aangepast, formuleer deze duidelijker! "[zoek]" slaat nergens op. -mosy
http://www.phpbbhacks.com: http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=200
het heet wel prive berichten he...
het heet wel prive berichten he...
Daar is geen mod voor nodig, dat kan al met een query;
Code: Selecteer alles
SELECT p.privmsgs_id AS '#', u1.username AS 'Afzender', u2.username AS 'Ontvanger', p.privmsgs_subject AS 'Onderwerp'
FROM phpbb_privmsgs p
LEFT JOIN phpbb_users u1 ON u1.user_id = p.privmsgs_from_userid
LEFT JOIN phpbb_users u2 ON u2.user_id = p.privmsgs_to_userid
WHERE u1.username = '...'
AND p.privmsgs_type = 2
ORDER BY p.privmsgs_id DESC;Moet je hier dan nog iets invullen vb username etc...mosymuis schreef:Daar is geen mod voor nodig, dat kan al met een query;
Code: Selecteer alles
SELECT p.privmsgs_id AS '#', u1.username AS 'Afzender', u2.username AS 'Ontvanger', p.privmsgs_subject AS 'Onderwerp' FROM phpbb_privmsgs p LEFT JOIN phpbb_users u1 ON u1.user_id = p.privmsgs_from_userid LEFT JOIN phpbb_users u2 ON u2.user_id = p.privmsgs_to_userid WHERE u1.username = '...' AND p.privmsgs_type = 2 ORDER BY p.privmsgs_id DESC;
Als je alle pb'tjes wilt lezen die "piet" verstuurd heeft wordt het:
SELECT p.privmsgs_id AS '#', u1.username AS 'Afzender', u2.username AS 'Ontvanger', p.privmsgs_subject AS 'Onderwerp'
FROM phpbb_privmsgs p
LEFT JOIN phpbb_users u1 ON u1.user_id = p.privmsgs_from_userid
LEFT JOIN phpbb_users u2 ON u2.user_id = p.privmsgs_to_userid
WHERE u1.username = 'piet'
AND p.privmsgs_type = 2
ORDER BY p.privmsgs_id DESC;
Andere vraag dus graag een nieuw topic openen ajcied , zo word het hier onoverzichtelijk en weten ze niet meer op wie zijn vraag te antwoorden.
Dus graag een antwoord op mijn vraag !
Als ik die querry draai zie ik wie naar wie een pm heeft verstuurd maar hoe kan je die lezen ? ik zie geen berichten enkel dat vb jan een pm stuurde naar pol.
Moet je ergens op klikken om het bericht te zien, ik vind het niet meteen.
Dus graag een antwoord op mijn vraag !
Als ik die querry draai zie ik wie naar wie een pm heeft verstuurd maar hoe kan je die lezen ? ik zie geen berichten enkel dat vb jan een pm stuurde naar pol.
Moet je ergens op klikken om het bericht te zien, ik vind het niet meteen.