Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
leontb
-
Contacteer:
Bericht
door leontb » 13 mei 2004, 21:04
Hoi,
ik heb SoftBlue als template geïnstalleerd. Een vriend van mij heeft er NL-knoppen voor gemaakt. Kan ik nu achteraf nog een map lang_dutch in de image-map toevoegen (en hoe werkt dat dan als de template al geïnstaleerd is?) of is het handiger om de knoppen gewoon de naam van de engelse knoppen te geven en te uploaden? (in dat geval vervalt wel de keuze tussen engels en nederland, toch?)
En verder: ik las ergens dat je die NL-knoppen als aanvulling op de template ook kunt publiceren. Weet iemand nog waar?
Bedankt weer!
-
WebSiteNet
-
Contacteer:
Bericht
door WebSiteNet » 13 mei 2004, 21:11
Als je de nederlandse taal geinstaleerd hebt kunnenn die nl knoppen egwoon in templates/suftBlue/images/lang_dutch.
-
leontb
-
Contacteer:
Bericht
door leontb » 13 mei 2004, 21:40
ja, snap ik, alleen bij softblue was geen nederlands pakket, dus heb ik alleen lang_english!
-
mosymuis
-
Contacteer:
Bericht
door mosymuis » 13 mei 2004, 22:09
Dat geeft niets, phpBB controleert voordat hij de plaatjes gaat laden of de map bestaat. Dit is bij jou niet het geval, dus zal hij automatisch de engelse plaatjes gebruiken.
-
leontb
-
Contacteer:
Bericht
door leontb » 13 mei 2004, 22:57
Hé mooi Mosy!
Idd, als je een map lang_dutch aanmaakt, worden automatisch de NL-buttons gebruikt. Dank!
En wie weet nog een antwoord op mijn 2e vraag: waar kun je - als bijdrage aan open source - een nieuwe NL-buttonset plaatsen?
-
mosymuis
-
Contacteer:
Bericht
door mosymuis » 13 mei 2004, 23:02
Goede vraag. Ik denk dat je het beste de maker van de template kunt benaderen om de plaatjes in zijn template archief op te nemen, ze zullen dit waarschijnlijk graag voor je doen.
Zeker een mooi iniatief om je plaatjes beschikbaar te stellen!