Document upload & beheer functies
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Document upload & beheer functies
Ik hoop dat ik hier op het goede adres ben voor mijn vraag.
PHPBB etc zijn hier helemaal werkend geinstalleerd.
Nu vraag ik me af of er ook een uitbreiding, of iets dergelijks is om documenten/bestanden te kunnen uploaden en beheren?
Ik zag dat er ook al foto-album ondersteuning is, dus iets voor documenten zal er ook wel zijn. Vraag is echter waar en hoe.
Het kan zijn dat ik op de juiste manier zoek, maar in ieder geval bedankt voor de hulp. Tips zijn ook welkom!
PHPBB etc zijn hier helemaal werkend geinstalleerd.
Nu vraag ik me af of er ook een uitbreiding, of iets dergelijks is om documenten/bestanden te kunnen uploaden en beheren?
Ik zag dat er ook al foto-album ondersteuning is, dus iets voor documenten zal er ook wel zijn. Vraag is echter waar en hoe.
Het kan zijn dat ik op de juiste manier zoek, maar in ieder geval bedankt voor de hulp. Tips zijn ook welkom!
- desert spider
Oke, ik heb het geinstalleerd. Helaas werkt het niet goed, want ik heb phpboard 2.0.8..en het is alleen geschikt voor 2.0.5. Had ik even over t hoofd gezien.. Nog alternatieven of een nieuwe versie?
Ik krijg bij een nieuwe post geen 'attach' functies..
Ik heb wel de speciale functies in het admin scherm..maar er staan geen 'teksten' of wat dan ook bij de instellingen, en deze worden ook niet goed opgeslagen.
Ik krijg bij een nieuwe post geen 'attach' functies..
Ik heb wel de speciale functies in het admin scherm..maar er staan geen 'teksten' of wat dan ook bij de instellingen, en deze worden ook niet goed opgeslagen.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dan moet je het nederlandse taalpakket voor de attachment mod nog downloaden.
http://www.opentools.de/board/viewtopic.php?t=974
http://www.opentools.de/board/viewtopic.php?t=974
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ik ben nu weer een stap dichterbij gekomen.
Er misten nog wat files..de upload directy heb ik schrijfrechten gegeven. Via het control panel heb ik getest..alles schijnt te werken.
Wanneer ik echter naar het forum ga en een nieuw topic met attachment toe wil voegen, krijg ik hier geen optie voor..
Nogmaals bedankt
Er misten nog wat files..de upload directy heb ik schrijfrechten gegeven. Via het control panel heb ik getest..alles schijnt te werken.
Wanneer ik echter naar het forum ga en een nieuw topic met attachment toe wil voegen, krijg ik hier geen optie voor..
Nogmaals bedankt