phpBB 2.2.0 demo online

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
CG bandicoot
Contacteer:

phpBB 2.2.0 demo online

Bericht door CG bandicoot » 02 mei 2004, 19:02

Zat wat te surfen. En wat vond ik toen. A gift of god. Een demo van phpBB 2.2.0 De URL =

http://www.phpbbhacks.com/phpbb22/

En hier zijn de volgende mods al geinstaleerd :
Verjaardag mod
Adfield(adfield in admin module)
Super moderator
Admin, moderator en error log editor
Attachments

En veel meer. ik kan niet wachten tot ie wordt gereleased.

Code: Selecteer alles

<?
$sql = mysql_query("SELECT * FROM bestevanbeste WHERE name = 'CG Bandicoot'");
while ($obj = mysql_fetch_assoc($sql)) {
if (mysql_num_rows($sql) == 0) {
echo 'Huh?';
} else {
echo 'Als je het maar weet.';
}} ?>

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 02 mei 2004, 19:04

Uuhm.. deze staat al een flinke tijd on-line hoor.. :lol:

RobinTown
Contacteer:

Bericht door RobinTown » 02 mei 2004, 19:08

waarom gaan ze eigenlijk van 2.0 naar 2.2?

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 02 mei 2004, 19:23

Robinforum schreef:waarom gaan ze eigenlijk van 2.0 naar 2.2?
Dat heeft te maken met de gebruikte versienummering.

- Het eerste cijfer staat voor de hoofdversie. Alleen bij complete nieuwe scripts/code zal dit worden opgehoogd.
- Als het middelste cijfer ONEVEN is betreft het een test/alpha versie. Bij EVEN is het een stabiele versie.
- Het "update"nummer van deze versie is het laatste cijfer.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 02 mei 2004, 20:02

Leipo schreef:Uuhm.. deze staat al een flinke tijd on-line hoor.. :lol:
Inderdaad. Hier draait het originele dev forum, gestart op 3 juli 2001.

CG bandicoot
Contacteer:

Bericht door CG bandicoot » 02 mei 2004, 20:43

Oh. sorry foutje. Maar wanneer gaan ze 2.2.0 dan releasen?

<?
echo 'Huh?';
} else {
}} ?>

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 02 mei 2004, 20:43

Ze willen geen release datums geven, onder het motto "It's done when it's done".

CG bandicoot
Contacteer:

Bericht door CG bandicoot » 02 mei 2004, 20:47

Oh zoiets waarvan wij maar nachten geen rust hebben omdat we niet weten wanneer die uit komt.

<?
echo 'Huh?';
} else {
}} ?>

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 02 mei 2004, 21:14

Ik lig er niet wakker van hoor, van mij hoeft hij er zelfs helemaal niet te komen. Ten eerste heeft mijn forum al alle luxe die je je maar kan wensen door zijn talloze mods en eigen aanpassingen, en deze zou ik niet mee kunnen nemen als ik zou upgraden naar 2.2. Daarnaast zullen er in het begin nog weinig hacks beschikbaar zijn. En misschien heeft 2.2 ook kinderziektes in de vorm van onhandigheden of zelfs bugs; in de 2.0 release zat namelijk ook een zeer ernstig security lek.

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 03 mei 2004, 00:46

mijn 10 cent dieik wil toevoegen, ik support phpBB erg graag, ik zal jhet ook niet laten om van tijd to t tijd eens te kijken hoever ze zijn en een cvs installeren, echter als ze hem bijvoorbeeld morgen zouden release (wat hoogst onwaarschijnlijk is) dan zou ik toch een maand of 6 wachten voor ik hem als een live board zou gebruiken, dit is idd wat mosy zei om de rede dat er waarschijnlijk veel te veel lekken in zitten, verder ik heb gekeken en volg het weleen beetje maar mijn keuze zal toch eerder vallen op de 2.0 serie, gewoon omdat ik ze mooier en duidelijker vind
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 03 mei 2004, 09:26

Ik ga met Mosymuis mee. Met name de kinderziektes (en de daaropvolgende bugfixes die uitgebracht zullen worden) houden mij tegen om een serieus forum over te zetten naar 2.2.x

Ik kan me voorstellen dat als je een testforum ergens hebt draaien, je dan iets makkelijker overstapt.

@ Carlo: als je anderen wijst op het taalgebruik, mag je zelf ook wel eens punten en hoofdletters gebruiken. Leest een stuk prettiger.

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 03 mei 2004, 11:21

headout schreef: @ Carlo: als je anderen wijst op het taalgebruik, mag je zelf ook wel eens punten en hoofdletters gebruiken. Leest een stuk prettiger.
ik geloof dat er een wereld van verschil inzit, maar ja betwetertjes hebben we altijd

of moet ik zeggen

ik cheloof dat er een wjereld van versjil in sit, maar jah betwettertjes sijn er altijd
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 03 mei 2004, 12:29

carloclaessen schreef:ik geloof dat er een wereld van verschil inzit, maar ja betwetertjes hebben we altijd
Och ja, kritiek geven is makkelijk, ontvangen is weer een ander verhaal (blijkt wel uit je antwoord). 't Was maar een tip, jammer dat je direct iemand moet afzeiken door hem neer te zetten als "betweter". Ik zet jou toch ook niet neer als betweter omdat jij in het betreffende topic iemand even op wat zaken wijst, terwijl diegene best wel enigzins dyslectisch had kunnen zijn?

My 2 cents.

Ontopic maar weer?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 03 mei 2004, 12:45

headout schreef:Ik zet jou toch ook niet neer als betweter omdat jij in het betreffende topic iemand even op wat zaken wijst, terwijl diegene best wel enigzins dyslectisch had kunnen zijn?
Als je dat topic leest zie je dat diegene in chattaal schrijft, wat we hier liever niet hebben. En over wat jij zei, sommige mensen hebben wat moeite met typen zonder spelfouten, bijvoorbeeld ik en carlo.

Maar laten we weer ontopic gaan ja.

@CG bandicoot: Dit staat er al een heletijd. En er zijn geen mods op geinstaleerd, dat zit er al standaard in. :)

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 03 mei 2004, 13:00

WebSiteNet schreef: En over wat jij zei, sommige mensen hebben wat moeite met typen zonder spelfouten, bijvoorbeeld ik en carlo.
Waar lees jij dat ik het over spelfouten heb? Ik geef alleen aan dat iemand ook Hoofdletters en punten . kan gebruiken. Iedereen maakt typefouten. Het verhaal van Carlo is amper te lezen doordat het een brei van woorden is, of mag hij daar niet op gewezen worden?

Chattaal, Breezahtaal etc: terecht dat je daar iemand op wijst. Chattaal is ook: zonder hoofdletters en punten typen, zinnen achter elkaar door typen :wink:

Topic maar even splitsen? :D

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 03 mei 2004, 17:14

headout schreef:
WebSiteNet schreef: En over wat jij zei, sommige mensen hebben wat moeite met typen zonder spelfouten, bijvoorbeeld ik en carlo.
Waar lees jij dat ik het over spelfouten heb? Ik geef alleen aan dat iemand ook Hoofdletters en punten . kan gebruiken. Iedereen maakt typefouten. Het verhaal van Carlo is amper te lezen doordat het een brei van woorden is, of mag hij daar niet op gewezen worden?

Chattaal, Breezahtaal etc: terecht dat je daar iemand op wijst. Chattaal is ook: zonder hoofdletters en punten typen, zinnen achter elkaar door typen :wink:
We geraken waarschijnlijk verder offtopic nu maar wil toch even zeggen dat ik denk dat headout gelijk heeft, hoofdletters en leestekens zijn voor iedereen te gebruiken en het maakt het lezen er heel wat prettiger op. ;)

Als we hierop verder gaan moeten we het topic wellicht splitsen naar Algemeen, het is op zich wel een interessante discussie.

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 03 mei 2004, 17:54

2.2.X, hm... ik heb het gevoel dat dat forum weer teveel opties heeft die ik niet wil.
tevens heb ik ook weinig zin om van alles weer om te gaan zetten in mijn 2 forums.

dus ik blijf ook van 2.2.x af....

V!ncent
Contacteer:

Bericht door V!ncent » 03 mei 2004, 20:00

hij lijkt mij wel vet :)

Gesloten