Balk

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
koudekerk
Contacteer:

Balk

Bericht door koudekerk » 01 mei 2004, 16:13

Ik wil op mijn forum nog een balk erbij forumfun.firewex.com(kan je ff kijken wat ik bedoel) er staat een balk met inlog/registreer die balk wil ik nog een keer eronder aangemaakt en dan helemaal leeg kan dat maar hoe ik kan namelijk die balk niet vinden. Ik heb de style bman1bleu
http://www.forumfun.nl.tt dat is mijn forum!!!

Podium4

Bericht door Podium4 » 01 mei 2004, 18:49

gewoon wat html plaatsen waar je het wil hebben. Bijvoorbeeld:

Zoek:

Code: Selecteer alles

<td class="row1" colspan="2" align="center" valign="middle" height="28"><span class="gensmall">Gebruikersnaam: <input class="post" type="text" name="username" size="10" />&nbsp;&nbsp;&nbsp;Wachtwoord: <input class="post" type="password" name="password" size="10" />&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;Log me automatisch in bij elk bezoek <input class="text" type="checkbox" name="autologin" />&nbsp;&nbsp;&nbsp;<input type="submit" class="mainoption" name="login" value="Inloggen" /></span></td>
    </tr>
  </form>
</table>
Plak erachter:

Code: Selecteer alles

<table width="100%" cellpadding="3" cellspacing="1" border="0" class="forumline">
    <tr>
      <td class="row1" colspan="2" align="left" valign="middle" height="28"><span class="gensmall">Titelbalk</span></td>
    </tr>
    <tr>
	<td class="row2" align="center" valign="middle" height="50"><span class="gensmall">Hier wat tekst</span></td> 
    </tr>
</table>
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

koudekerk
Contacteer:

Bericht door koudekerk » 01 mei 2004, 19:49

ZOU DIE ZO GOED MOETEN ZIJN?
http://www.forumfun.nl.tt dat is mijn forum!!!

Gesloten