[verplaatst] vraagje
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
[verplaatst] vraagje
ik heb van phpbbhacks.com de link pagina en nedelandse taal. maar hoe moet die instaleren???
Verplaatst door mosymuis
Verplaatst door mosymuis
- desert spider
- desert spider
-
dat bedoel ik niet echt ik bedoelde dus dat ik de linkpagina in het nerderlands heb gedownload maar goed ik zie het weldesert spider schreef:ah je bent nieuw hier nou welkom maar oke dit zet je in het mapje language het mapje zelf waar die nederlanse taal in staat moet heten lang_dutch dan upload je alles en je forum is nederlans
Ik zal de boel even ophelderen 
We hebben de links hack gedownload (http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1005). Nu zit er geen duidelijke installatie handleiding bij. Er zijn namelijk verschillende bestanden (mod_links_constants.php, een aantal tpl bestanden en een language bestand).
Als je de omschrijving van die mod gaat lezen staat er dat je alles in 1 map moet doen, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Dus waar moeten de bestanden dan wel komen?

We hebben de links hack gedownload (http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1005). Nu zit er geen duidelijke installatie handleiding bij. Er zijn namelijk verschillende bestanden (mod_links_constants.php, een aantal tpl bestanden en een language bestand).
Als je de omschrijving van die mod gaat lezen staat er dat je alles in 1 map moet doen, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Dus waar moeten de bestanden dan wel komen?
-
-
-
Gokje; mod_links_constants.php in /includes/, de .tpl's in je template map en de language file uhm... in je language map!matel schreef:Er zijn namelijk verschillende bestanden (mod_links_constants.php, een aantal tpl bestanden en een language bestand). Als je de omschrijving van die mod gaat lezen staat er dat je alles in 1 map moet doen, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Dus waar moeten de bestanden dan wel komen?

-
-
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /data/members/free/tripod/nl/m/a/z/mazdafreak123/htdocs/includes/MOD_Links_install.php on line 24
Unpack to any directory on your site, change values of $phpbb_root_path and 'INDEX_LINKS_PAGE' and run MOD_Links_install.php. That's all.
en dit staat bij de hack
Unpack to any directory on your site, change values of $phpbb_root_path and 'INDEX_LINKS_PAGE' and run MOD_Links_install.php. That's all.
en dit staat bij de hack
-
Zoiets dacht ik ook al, maar je weet het maar nooitmosymuis schreef:Gokje; mod_links_constants.php in /includes/, de .tpl's in je template map en de language file uhm... in je language map!matel schreef:Er zijn namelijk verschillende bestanden (mod_links_constants.php, een aantal tpl bestanden en een language bestand). Als je de omschrijving van die mod gaat lezen staat er dat je alles in 1 map moet doen, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Dus waar moeten de bestanden dan wel komen?

-
-
-