nieuwe postings?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

nieuwe postings?
Ik heb twee vraagjes:
Vraag één: Ik kom na een halve dag op mijn forum ( laatste versie) en ik zie daar de rode bolletjes van de nieuwe postings. Als ik er een bezocht heb en ga weer terug naar mijn index pagina zijn alle rode bolletjes weg!
Mijn forumleden roepen dit steeds maar weet niet wat hiermee te doen, kunnen jullie hier mij mee helpen, is dit een instelling?
Vraag twee: Ik heb geregeld dat ik mijn inlog gegevens weer moet invullen, ik het de tijd al staan op 72000 hoe kan ik dit constant houden of langer maken?
Bedankt voor de hulp!
Peer
Vraag één: Ik kom na een halve dag op mijn forum ( laatste versie) en ik zie daar de rode bolletjes van de nieuwe postings. Als ik er een bezocht heb en ga weer terug naar mijn index pagina zijn alle rode bolletjes weg!
Mijn forumleden roepen dit steeds maar weet niet wat hiermee te doen, kunnen jullie hier mij mee helpen, is dit een instelling?
Vraag twee: Ik heb geregeld dat ik mijn inlog gegevens weer moet invullen, ik het de tijd al staan op 72000 hoe kan ik dit constant houden of langer maken?
Bedankt voor de hulp!
Peer
- superman5000
- Contacteer:
Re: nieuwe postings?
Dit is gewoon een standaard instelling van phpbb,Peerke schreef:Ik heb twee vraagjes:
Ik denk niet dat het te veranderen is
Guess who's back..
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Ja je vraag 1 daar krijg ik op mijn forum ook klachten over.. had hiervoor een Yabb forum in Perl (genereerde teveel dataverker
) en daar was het gewoon, zoals je ook verwacht, net zoals mail... gelezen is gelezen en de rest blijft dus ongelezen tot je op alles lezen klikt....
Vind het toch wel een minpuntje van phpBB waar aan gewerkt moet worden.
Vind het toch wel een minpuntje van phpBB waar aan gewerkt moet worden.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Als je in het zelfde venster blijft en geen nieuw venster met je forum er in opent blijven die 'oranje bolletjes' staan. Anders gaan ze weg omdat er dan nieuwe cookies worden aangemaakt. En welke berichten je nog moet lezen staat in cookies. Het is met een mod mogelijk om dat in de database op te slaan, maar het is een grote mod en het vreet db ruimte.
In de volgenden versie van phpbb kan je wel kiezen of het met cookies gedaan wordt of in de db. Als je de mod toch wilt instaleren moet je deze nemen:
http://rpgnet.clanmckeen.com/demo/viewforum.php?f=44
In de volgenden versie van phpbb kan je wel kiezen of het met cookies gedaan wordt of in de db. Als je de mod toch wilt instaleren moet je deze nemen:
http://rpgnet.clanmckeen.com/demo/viewforum.php?f=44