gebruikersnaam veranderen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
FolX
Contacteer:

gebruikersnaam veranderen

Bericht door FolX » 25 apr 2004, 12:39

Ik wil de gebruikersnaam van 1 van mijn leden veranderen, maar hij veranderd het niet. Als ik bij gebruikers beheer naar de gebruiker zoek komt zijn profiel naar boven en kun je al die velden anders invullen/veranderen. Ik dus zijn gebruikersnaam veranderd .tk eraf gehaald en op ok gedrukt. Vervolgens ga ik kijken of zijn gebruikersnaam veranderd is en dit is niet het geval. Ook als je andere dingen in iemands profiel wilt veranderen doet hij niets.
Er zal wel iets fout zitten in 1 van de files bij /admin/.
Iemand die mij helpen kan?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 25 apr 2004, 16:13

Je kan het ook in phpmyadmin doen in de tabel phpbb_users.

Weet je zeker dat je de naam veranders hebt? Of heb je wat in het bestand admin_users.php veranderd?

FolX
Contacteer:

Bericht door FolX » 25 apr 2004, 18:02

Ik probeer zijn naam te veranderen in het adminpaneel maar dat wilt dus niet lukken. Heb wel eens wat moeten doen in admin_users.php voor een mod ik denk ook dat daar het probleem ligt, ga nog wel ff goed kijken.

Ik kan ook wel phpmyadmin maar dat is voor 1 keer wel leuk maar om dat telkens te doen? En ik ben ook niet zo ervaren met mysql

Gesloten