[KIJK] BabeCheck.nl
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebSiteNet
- Contacteer:
Misschien hebben jullie het wel gemerkt. Babecheck is de laaste weken offline geweest.
Ondertussen is het hele board verbouwd en is het dan ook bijna tijd voor de launch van v.3.
Graag jullie reacties en ideeen om het nog beter te maken.
URL: http://www.babecheck.nl
De website is zeer goed gevuld en zeer mooi, alleen is hij iets te groot op m'n resolutie van 1024*786. Wat gebeurt er trouwens met de banners als je een grotere resolutie hebt? Blijkbaar blijft hij gewoon staan denk ik. Is misschien mooi om die paarse lijn te laten doorlopen, niet?
. Waar staat trouwens de link naar de echte maker? Enkel een naam is niet voldoende denk ik zo!
Ook het resizen van de images is zeer goed gedaan. Met wat heb je dat trouwens gedaan? Hoe je dat x aantal procent verkleint ipv een vaste maten?
Zeker en vast een zeer professionele indruk. Doe zo voort zou ik zeggen!
Compleet nieuw is hij nu ook weer nietDe derde versie van babecheck is ondertussen online, weer een compleet nieuwe layout en binnenkort ook veel meer mogelijkheden

Ook het resizen van de images is zeer goed gedaan. Met wat heb je dat trouwens gedaan? Hoe je dat x aantal procent verkleint ipv een vaste maten?
Zeker en vast een zeer professionele indruk. Doe zo voort zou ik zeggen!

De paarse lijnen lopen door tot aan de buitenkant van de tabel.SPyKoN schreef:Wat gebeurt er trouwens met de banners als je een grotere resolutie hebt? Blijkbaar blijft hij gewoon staan denk ik. Is misschien mooi om die paarse lijn te laten doorlopen, niet?
Dat zag mooier uti dan helemaal tot aan de buitenkant van de browser

Check de thankspage eens :thumb:SPyKoN schreef:Waar staat trouwens de link naar de echte maker? Enkel een naam is niet voldoende denk ik zo!
Gewoon bbcode.tpl wat aangepast 8)SPyKoN schreef:Ook het resizen van de images is zeer goed gedaan. Met wat heb je dat trouwens gedaan?
THNX!SPyKoN schreef:Zeker en vast een zeer professionele indruk. Doe zo voort zou ik zeggen!