Forum integreren

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Bjlfansite
Contacteer:

Forum integreren

Bericht door Bjlfansite » 22 apr 2004, 20:01

Hey,

Ik had graag het forum geintegreerd in mijn website, zodat ik de lay-out van de site een beetje kan aanhouden. Ik werk niet met frames maar met tabellen. Hoe kan ik dit best aanpakken?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 22 apr 2004, 20:04

Gewoon het forum de zelfde layout geven met ook die links.

Bjlfansite
Contacteer:

Bericht door Bjlfansite » 22 apr 2004, 20:17

Met php ben helemaal niet vertrouwt, dus ik kan niet echt die code aanmaken vrees ik.
De bedoeling is dus om de bovenkant en onderkant van de site te houden en daartussen het forum te plakken. Kan dat door een bepaalde code daartussen te plakken?

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 22 apr 2004, 22:58

Om de template aan te passen heb je geen letter PHP nodig, alle .tpl (template) files bestaan uit HTML, opgevuld met kant en klare {VARIABELEN}. Als jij je website terug wilt laten komen aan de bovenkant en onderkant van je forum hoef je enkel en alleen overall_header.tpl en overall_footer.tpl aan te passen. ;)

Bjlfansite
Contacteer:

Bericht door Bjlfansite » 23 apr 2004, 19:16

mosymuis schreef:Om de template aan te passen heb je geen letter PHP nodig, alle .tpl (template) files bestaan uit HTML, opgevuld met kant en klare {VARIABELEN}. Als jij je website terug wilt laten komen aan de bovenkant en onderkant van je forum hoef je enkel en alleen overall_header.tpl en overall_footer.tpl aan te passen. ;)
Dat wist ik niet, bedankt voor de uitleg!

Gesloten