Hulp gevraagd bij installatie op lycos server

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Bennieuw

Hulp gevraagd bij installatie op lycos server

Bericht door Bennieuw » 13 dec 2002, 11:41

Hoi allemaal,

Ik ben Bennieuw.... ik wil ook graag een phpbb-forum maar ik snap er helemaal niks van.
Wat ik tot nu toe gedaan heb is het phpbb-bestandje downloaden en vervolgens een gratis webaccount bij Lycos aangevraagd.
Daarna heb ik de bestanden geupload naar de lycos server.
Waneer ik dan in mijn adresbalk http://members.lycos.nl/dszn/php/ intypte kreeg ik de volgende foutmelding:

Warning: Unable to access ./config.php in common.php on line 111

Warning: Failed opening './config.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in common.php on line 111

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/d/s/z/dszn/htdocs/php/common.php:111) in common.php on line 115

Kan er misschien iemand hiermee helpen :( ?

Bedankt en groeten,

Bennieuw

matel
Contacteer:

Bericht door matel » 13 dec 2002, 12:50

Volgens mij mis je het bestand Config.php. Wanneer ik die probeer te bereiken krijg ik een 404 (bestand niet gevonden). Kijk eens of je alle bestanden echt hebt.

Bennieuw

Bericht door Bennieuw » 13 dec 2002, 13:33

Hoi Matel,

Je hebt gelijk, ik heb naar config.php gezocht maar kan hem niet vinden op de server. Ik heb hem weer proberen up te loaden maar het lukt niet omdat het bestand niks bevat dus 0 kb.

Ik ga een nieuwe versie van phpbb downloaden en probeer het nog eens.
Bedankt

Bennieuw

Bericht door Bennieuw » 13 dec 2002, 13:45

Hoi Matel,

Ik heb andere versies phpbb gedownload en allemaal hebben ze bij cofig.php 0 kb, ik kan dit dus niet uploaden. Ik heb via het ftp-programma van lycos een nieuw bestand gemaakt en het config.php genoemd.
Hiermee ben ik wel in staat om het installatie scherm te openen.

Reuze bedankt voor je hulp

trinitron
Contacteer:

Bericht door trinitron » 13 dec 2002, 16:28

Bennieuw schreef:Hoi Matel,

Ik heb andere versies phpbb gedownload en allemaal hebben ze bij cofig.php 0 kb, ik kan dit dus niet uploaden. Ik heb via het ftp-programma van lycos een nieuw bestand gemaakt en het config.php genoemd.
Hiermee ben ik wel in staat om het installatie scherm te openen.

Reuze bedankt voor je hulp
mooi dat het gelukt is. Mocht je nog problemen ondervinden kijk dan op mijn tutorial op http://members.ams.chello.nl/szijlstra1/phpbb.html

Gesloten