user_topics
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

user_topics
naast de aantal posts dat een gebruiker heeft in zijn profiel, wil ik nu ook dat je het aantal topics die hij heeft aangemaakt kan zien.
is dit mogelijk op een of andere manier?
is dit mogelijk op een of andere manier?
de laatste keer makkelijk moet moeilijk zijn lijkt meP.T. schreef:(waarom klinkt altijd alles zo makkelijk, maar is het uiteindelijk allemaal zo makkelijk?)

maar idd, ik dacht zelf ook wel dat je er iets mee kon, heb snel gekeken maar het lijkt me nog redelijk moeilijk gaan
maarja, ik heb ook maar snel gekeken...

Ik heb wat anders in elkaar gefrutseld, dit is makkelijker denk ik:
/edit zat een stomme fout in, even eruit gehaald
Het vertalen van de zin naar het NL kun je zelf wel denk ikOpen includes/usercp_viewprofile.php
ZoekBefore, addCode: Selecteer alles
// // Calculate the number of days this user has been a member ($memberdays) // Then calculate their posts per day //
ZoekCode: Selecteer alles
$sql = "SELECT t.topic_poster FROM " . TOPICS_TABLE . " t WHERE t.topic_poster = " . $profiledata['user_id'] . " "; if ( !($result = $db->sql_query($sql)) ) { message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not count topics information', '', __LINE__, __FILE__, $sql); } while( $user_topics_info[] = $db->sql_fetchrow($result) ) ( $user_topics = count($user_topics_info) );
After, addCode: Selecteer alles
'AVATAR_IMG' => $avatar_img,
Open languahe/lang_english/lang_main.phpCode: Selecteer alles
'USER_TOPICS' => $user_topics, 'L_USER_TOPICS' => $lang['User_topics'],
ZoekAfter, addCode: Selecteer alles
$lang['Total_posts'] = 'Total posts';
Code: Selecteer alles
$lang['User_topics'] = 'Topics by user';
Open templates/subSilver/profile_view_body.tpl
ZoekAfter, addCode: Selecteer alles
<tr> <td valign="top" align="right" nowrap="nowrap"><span class="gen">{L_TOTAL_POSTS}: </span></td> <td valign="top"><b><span class="gen">{POSTS}</span></b><br /><span class="genmed">[{POST_PERCENT_STATS} / {POST_DAY_STATS}]</span> <br /><span class="genmed"><a href="{U_SEARCH_USER}" class="genmed">{L_SEARCH_USER_POSTS}</a></span></td> </tr>
Code: Selecteer alles
<tr> <td valign="middle" align="right" nowrap="nowrap"><span class="gen">{L_USER_TOPICS}: </span></td> <td><b><span class="gen">{USER_TOPICS}</span></b></td> </tr>

/edit zat een stomme fout in, even eruit gehaald
netjes.
het werkt.
nu nog alles afwerken in het profiel..
http://www.muziekforumonline.nl/FFO/pro ... rofile&u=3
het werkt.
nu nog alles afwerken in het profiel..
http://www.muziekforumonline.nl/FFO/pro ... rofile&u=3