En met alphamega kune je ook heel makkelijk gel dterug te verdienen.Webmaster2 schreef:Duur???donny_nl schreef: bovenste 3 vind ik heel goed, alleen is alphamega wat aan de dure kant.Wat jij duur vind??
Jouw Host
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- CG bandicoot
- Contacteer:
- superman5000
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
@Snack: Over digitalus hoor ik ook wel eens slechte reacties dus die valt voor mij af. Flexwebhosting is een groot hosting bedrijf waar het grootste gedeelte van de gebruikers hier bij zit (die betaalds hebben) en phpbbhost is een nog klein bedrijfje van een lid hier (headout geloof ik) die nog net aan het opstarten is. Ik zou voor de laatste kiezen omdat ik hem ken.
Er zijn ook andere bedrijfjes met de zelfde kwaliteit. Heel veel zelfs.
ps: flexwebhosting heeft een enorm snelle ftp server. Dat si echt niet normaal meer.
Er zijn ook andere bedrijfjes met de zelfde kwaliteit. Heel veel zelfs.
ps: flexwebhosting heeft een enorm snelle ftp server. Dat si echt niet normaal meer.
- Cheeta
- Contacteer:
waarom overweeg je xplosiv-hosting.com niet??? ik ben er zeer tevreden over. Genoeg ruimte voor een forum. Snelheid is dik in orde (meer dan adsl basic aankan) Bijna geen down time af en toe een minuutje 1x per maand ofzo. Het kan ongeveer 400 users tegelijk aan (heb het zelf meegemaakt
http://www.vlcsmoelenboek.tk)
En ik ben altijd binnen 1 uur geholpen met problemen

En ik ben altijd binnen 1 uur geholpen met problemen
Don't mess with BD and save the Cheeta's!
-
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ja ik benook affiliate geweest, maar daar zitten heel veel ogen en haken aan (en eigenlijk ook wel terecht) dus van geld 'verdienen' is voor een eenvoudige website geen sprake.Webmaster2 schreef:Hoe kan je dat dan terug verdienen?? leg uit aubCG bandicoot schreef:En met alphamega kune je ook heel makkelijk gel dterug te verdienen.Webmaster2 schreef: Duur???Wat jij duur vind??
Duur is natuurlijk betrekkelijk, maar i.v.m. de andere hostingbedrijven waar ik zit is alphamega een stuk duurder. Bovendien berekenen zij databaseverkeer tussen hun eigen servers door als website-traffic en zo kom je heel snel aan je limiet.
PHPBBhost
gekozen omdat ik eerst een test account kreeg om te proberen hoe lekker het liep en ik vond het goed, snel niet te duur en prefecte service!!!! :thumb: kortom das mijn host PHPBBhost
ben pas 1x down geweest maar dat kwam omdat ze een nieuwe server gingen aanschaffen en het nu dus nog sneller is!!! :thumb:
gekozen omdat ik eerst een test account kreeg om te proberen hoe lekker het liep en ik vond het goed, snel niet te duur en prefecte service!!!! :thumb: kortom das mijn host PHPBBhost
ben pas 1x down geweest maar dat kwam omdat ze een nieuwe server gingen aanschaffen en het nu dus nog sneller is!!! :thumb:
- WebmasterX
- Contacteer:
Probeer es http://www.siteserver.nl
ik denk dat ik deze ga nemen 8)
bij http://www.pcextreme.nl/
of is dat geen goede host
Code: Selecteer alles
Pakket: Large ( € 5,00 P/M )
1000MB Webruimte
FUP Dataverkeer*
Perl en PHP4
5 MySQL databases