Design programma
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Design programma
Wie weet er nog een goed progje waarmee je kan designen?
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!
Zelf gebruik ik Adobe Photoshop. Ook met Fireworks en Paint Shop Pro kan je wel goed designen. Evenals met Dreamweaver.
Wel zijn al deze programma's betaald.
Wel zijn al deze programma's betaald.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Gewoon JASC software nemen met ADOBE erbij..
Ik heb nou Jasc animation shop pro, Jasc paint shop pro en Adobe Photoshop 7.0 erbij..
Kun je harstikke mooie dingetjes mee maken..
En te downen op KaZaa
Ik heb nou Jasc animation shop pro, Jasc paint shop pro en Adobe Photoshop 7.0 erbij..
Kun je harstikke mooie dingetjes mee maken..
En te downen op KaZaa
[+] Isento at DeviantArt
Bij PSP moet je best goed engels kennen en je moet er weten wat je er in wilt doen ja..
Download anders toch maar Ulead of Adobe Photoshop..PSP moet je daarna eigenlijk pas nemen als je echt grote dingen wil gaan maken (is eigenlijk meer voor de wat betere pro's, snap het zelf ook niet echt helemaal maak er alleen banners mee
)
Download anders toch maar Ulead of Adobe Photoshop..PSP moet je daarna eigenlijk pas nemen als je echt grote dingen wil gaan maken (is eigenlijk meer voor de wat betere pro's, snap het zelf ook niet echt helemaal maak er alleen banners mee

[+] Isento at DeviantArt
Ik ben juist andersom gaan werken. Eerst begonnen in PSP en toen naar Fotosoep.Leipo schreef:Bij PSP moet je best goed engels kennen en je moet er weten wat je er in wilt doen ja..
Download anders toch maar Ulead of Adobe Photoshop..PSP moet je daarna eigenlijk pas nemen als je echt grote dingen wil gaan maken (is eigenlijk meer voor de wat betere pro's, snap het zelf ook niet echt helemaal maak er alleen banners mee)
Ik ook..maar ik kon het in het begin ook niet vinden enzo..FlorisD schreef:Ik ben juist andersom gaan werken. Eerst begonnen in PSP en toen naar Fotosoep.Leipo schreef:Bij PSP moet je best goed engels kennen en je moet er weten wat je er in wilt doen ja..
Download anders toch maar Ulead of Adobe Photoshop..PSP moet je daarna eigenlijk pas nemen als je echt grote dingen wil gaan maken (is eigenlijk meer voor de wat betere pro's, snap het zelf ook niet echt helemaal maak er alleen banners mee)
Toch ben ik doorgegaan en kende ik het programma eindelijk naar een maandje ofzo..en ik heb nou pas fotosoep en dat kende ik al in 1 week

[+] Isento at DeviantArt
Dat kende ik ook in 1 week, maar dat zal wel komen omdat die programma's qua basis niet veel van elkaar verschillen.Leipo schreef:Ik ook..maar ik kon het in het begin ook niet vinden enzo..FlorisD schreef:Ik ben juist andersom gaan werken. Eerst begonnen in PSP en toen naar Fotosoep.Leipo schreef:Bij PSP moet je best goed engels kennen en je moet er weten wat je er in wilt doen ja..
Toch ben ik doorgegaan en kende ik het programma eindelijk naar een maandje ofzo..en ik heb nou pas fotosoep en dat kende ik al in 1 week