[KIJK] Prive forum

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Donny_nl
Contacteer:

Prive forum

Bericht door Donny_nl » 08 apr 2004, 04:35

Hallo allemaal,

Ik heb een prive forum (vrienden en familie) dat ik gemaakt heb uit vakantiefoto's.
De images zijn van FI Black. In principe zijn alle Templates ietwat aangepast (of gaan aangepast worden) om zo alles in een vloeiende lijn te krijgen, maar het geheel is gebaseerd op subSilver.

Mods die erin zitten:
Attachment
EZ Portal
Staff
Stats
Admin Create User
Admin Poll
tig BB-code
Album
Geslacht
Verjaardagen
printer
quick-reply + quote

[proud-mode]
Verder heb ik een aantal dingen in de code veranderd om het zaakje te optimaliseren.
[/proud-mode]

Is het wat?

URL: http://www.semeleer.nl/index.php

P.S. Nog niet alle templates zijn dus aangepast!
Wil je Poker leren spelen?
SQL leren?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 08 apr 2004, 06:31

Als ik eerlijk mag zijn: Nee. :)

Het forum zit iets te dicht tegen de zijkent aan en het zou mooier zijn als de kleuren wat beter bij de header pasten. En die laatste mag ook wel wat minder vel. Alle images passen niet. In de header niet, de folder images zijn heel erg pixelig etc.

De meeste plaatjes zijn trouwens van forumimages.com. En daz (de eigenaar) Heeft een licensie gemaakt waar in staat dat als je zijn spullen gebruikt, dat je dan een link naar zijn website op je site moet zetten. En omdat je die niet hebt moet ik eigenlijk dit topic dicht gooien.

Ik spaar je nog even omdat je die licensie mischien niet gelezen hebt. Je moet er in iedergeval voor zorgen dat die er snel op komt.

Veel succes met het verbeteren van je site! :bier:

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 08 apr 2004, 08:52

niks aan toe te voegen, om erg eerlijkte zijn, ikvind de gehele combi 3 keer niks, images en stijl vloeken bij elkaar, logo is te fel slechte afwerking etc........

Je hebt er nog erg veel te doen.....
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Donny_nl
Contacteer:

Bericht door Donny_nl » 08 apr 2004, 14:46

Duidelijke taal in elk geval. Van die licentie had ik idd niet gelezen, bedankt voor de tip. Ik heb de subSilver images even teruggezet totdat ik zelf wat ontwikkeld heb.
Wil je Poker leren spelen?
SQL leren?

Gesloten