Edit notatie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Edit notatie
Wanneer er een reactie gewijzigd wordt, komt er een stukje text te staan met "bericht laatst gewijzigd op" etc...
Bij mij werkt dit stukje niet helemaal meer. Zo staat de verkeerde nick bij die text. Ik heb in het verleden eraan zitten prutsen weet ik nog, maar niet meer precies wat ik veranderd heb. Weet iemand het goede stuk code voor dit probleem en waar ik dit kan oplossen?
Bij mij werkt dit stukje niet helemaal meer. Zo staat de verkeerde nick bij die text. Ik heb in het verleden eraan zitten prutsen weet ik nog, maar niet meer precies wat ik veranderd heb. Weet iemand het goede stuk code voor dit probleem en waar ik dit kan oplossen?
- WebSiteNet
- Contacteer:
Rond regel 1133 van viewtopic.php staat standaard dit:
Code: Selecteer alles
//
// Editing information
//
if ( $postrow[$i]['post_edit_count'] )
{
$l_edit_time_total = ( $postrow[$i]['post_edit_count'] == 1 ) ? $lang['Edited_time_total'] : $lang['Edited_times_total'];
$l_edited_by = '<br /><br />' . sprintf($l_edit_time_total, $poster, create_date($board_config['default_dateformat'], $postrow[$i]['post_edit_time'], $board_config['board_timezone']), $postrow[$i]['post_edit_count']);
}
else
{
$l_edited_by = '';
}
Als het goed is, komt het stukje tekst 'Laatst gewijzigd door [username] op [dag & datum] er alleen te staan als de user zélf de post edit, maar niet als een moderator of admin de tekst wijzigt.
Waar en wat moet ik gaan zitten programmeren om het zo te krijgen dat die tekst ook verschijnt als een post dus door een moderator of admin gewijzigd wordt?
Waar en wat moet ik gaan zitten programmeren om het zo te krijgen dat die tekst ook verschijnt als een post dus door een moderator of admin gewijzigd wordt?
http://mods.mosymuis.nl/viewtopic.php?t=91Fok! schreef:Waar en wat moet ik gaan zitten programmeren om het zo te krijgen dat die tekst ook verschijnt als een post dus door een moderator of admin gewijzigd wordt?
Ik heb de mod opnieuw gemaakt, nu met de moderator/admin namen erbij. Er was wel een database wijziging nodig.
http://mods.mosymuis.nl/viewtopic.php?t=91
http://mods.mosymuis.nl/viewtopic.php?t=91
Het heeft de maken met de snelreply.
Als je via de normale manier een reply d'r ingooit is er niets aan de hand.
Ik kan die error niet heel duidelijk lezen (gaat snel door het beeld en klikt vervolgens door), maar ik lees als bovenste regel dat het in viewtopic.php zit.
Vervolgens zet ie de tekst die je in de snelreplybox hebt ingetypt als titel van je bericht....
Als je via de normale manier een reply d'r ingooit is er niets aan de hand.
Ik kan die error niet heel duidelijk lezen (gaat snel door het beeld en klikt vervolgens door), maar ik lees als bovenste regel dat het in viewtopic.php zit.
Vervolgens zet ie de tekst die je in de snelreplybox hebt ingetypt als titel van je bericht....
Euh, bij het posten van een nieuw topic krijg ik hem bij jou wel te zien hoor;
en dit is dezelfde error als bij het quick reply'en.
Ik vermoed dat je iets fout gemod hebt, laat de regels die beginnen met submit_post( (posting.php) en function submit_post( (includes/functions_post.php) eens zien?
Warning: Missing argument 21 for submit_post() in /www/htdocs/bach/forum/includes/functions_post.php on line 216
Ik vermoed dat je iets fout gemod hebt, laat de regels die beginnen met submit_post( (posting.php) en function submit_post( (includes/functions_post.php) eens zien?
posting.php
includes/function_post.php
submit_post($mode, $post_data, $return_message, $return_meta, $forum_id, $topic_id, $post_id, $poll_id, $topic_type, $bbcode_on, $html_on, $smilies_on, $attach_sig, $bbcode_uid, $post_info['poster_id'], str_replace("\'", "''", $username), str_replace("\'", "''", $subject), str_replace("\'", "''", $message), str_replace("\'", "''", $poll_title), $poll_options, $poll_length);
function submit_post($mode, &$post_data, &$message, &$meta, &$forum_id, &$topic_id, &$post_id, &$poll_id, &$topic_type, &$bbcode_on, &$html_on, &$smilies_on, &$attach_sig, &$bbcode_uid, &$post_userid, &$post_username, &$post_subject, &$post_message, &$poll_title, &$poll_options, &$poll_length)
De oplossing is simpel: 26 regels onder de eerste submit_post() in posting.php wordt deze functie bij jou nog eens aangeroepen. Dit heeft te maken met je "Log Actions" mod. Voer dus nogmaals deze instructies uit, maar nu op de 2e regel. 

#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
submit_post($mode, $post_data, $return_message, $return_meta, $forum_id, $topic_id, $post_id, $poll_id, $topic_type, $bbcode_on, $html_on, $smilies_on, $attach_sig, $bbcode_uid, str_replace("\'", "''", $username), str_replace("\'", "''", $subject), str_replace("\'", "''", $message), str_replace("\'", "''", $poll_title), $poll_options, $poll_length);
#
#-----[ IN-LINE FIND ]---------------------------------------------------
#
$bbcode_uid
#
#-----[ IN-LINE AFTER, ADD ]---------------------------------------------------
#
, $post_info['poster_id']