Mail topic naar een vriend

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Inward

Mail topic naar een vriend

Bericht door Inward » 05 apr 2004, 15:59

Hoi,
Ik ben opzoek nar een mod waarmee mensen een topic naar een vriend kunnen mailen. Nouw heb ik Email Topic to Friend geinstalleerd, maar die doet het niet. (waarschijnlijk omdat hij voor 2.0.3 is :evil:)

Weet iemand er een die goed werkt? (Voor 2.0.6)

Groet,
Kenneth

inanc
Contacteer:

Re: Mail topic naar een vriend

Bericht door inanc » 05 apr 2004, 16:38

Inward schreef:Hoi,
Ik ben opzoek nar een mod waarmee mensen een topic naar een vriend kunnen mailen. Nouw heb ik Email Topic to Friend geinstalleerd, maar die doet het niet. (waarschijnlijk omdat hij voor 2.0.3 is :evil:)

Weet iemand er een die goed werkt? (Voor 2.0.6)

Groet,
Kenneth
anders probeer ik die mod wel voor jou te updaten en dat hij ook zelfs met 2.0.8 werkt

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 05 apr 2004, 18:24

Wat werkt er dan niet? Het is best mogelijk omdat het email systeem sinds 2.0.5 veranderd is.

Inward

Bericht door Inward » 05 apr 2004, 18:46

In de topic staat: "Email topic to a friend" klik je daarop krijg je "Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet" en hij gaat naar "email_topic.php?p=0" Leek me vrij onlogisch dus inlaatsvan de 0 zetten het nummer van de post erneer. Dan komen we al veder: naam van vriend invoeren en email adres. Dan op verzenden en:

Code: Selecteer alles

Could not insert topic email data

DEBUG MODE

SQL Error : 1146 Table 'inward_inward.phpbb_topics_email' doesn't exist

Line : /home/inward/public_html/email_topic.php
File : INSERT INTO phpbb_topics_email VALUES (2, 'Kenneth', '---@hotmail.com', 1074, '') 

Edit:
Ik in in PhpMyAdmin
En daar zag ik dat phpbb_topics_email helemaal niet bestond, maar dat hij onder de naam TOPICS_EMAIL_TABLE er stond. Dat heb ik nu verandert, en het werkt: Mails worden verzonden! Maar ik zit nu dus nog met dat probleem "email_topic.php?p=0"

Inward

Bericht door Inward » 05 apr 2004, 19:53

Ok het is al opgelost :bier: :D

Gesloten