denk je eens in dat je strax een andere style wilt...mag je weer 100 losse files 1 voor 1 uploaden, nou ik wens je veel scu6
  denk je eens in dat je strax een andere style wilt...mag je weer 100 losse files 1 voor 1 uploaden, nou ik wens je veel scu6installatie op Lycos
					Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief. 

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

En om minstens 100 files 1 voor 1 te uploaden lijkt e oo kniet geweldig   denk je eens in dat je strax een andere style wilt...mag je weer 100 losse files 1 voor 1 uploaden, nou ik wens je veel scu6
  denk je eens in dat je strax een andere style wilt...mag je weer 100 losse files 1 voor 1 uploaden, nou ik wens je veel scu6

denk je eens in dat je strax een andere style wilt...mag je weer 100 losse files 1 voor 1 uploaden, nou ik wens je veel scu6Scootervragen.nl :: Scooters, freaks and fun combined
Meld je ook aan als scooters je niet interesseren
						Meld je ook aan als scooters je niet interesseren

- 
				doh_nut
ik heb al wel een ftp programma gedownlood, ma ho ekun ge da bij liekos dan gebruike? 
in feite nie geprobeerd, te lui
*edit: als ge verschillende indexen hebt,weet phpBB zelf welke hij nodig heeft? En dan moe ik zeker da vinkske uitdoen "verwijder mappen met dezelfde naam!?*
*edit2: told ya i'm a n00b 8) *
  8) *

in feite nie geprobeerd, te lui

*edit: als ge verschillende indexen hebt,weet phpBB zelf welke hij nodig heeft? En dan moe ik zeker da vinkske uitdoen "verwijder mappen met dezelfde naam!?*
*edit2: told ya i'm a n00b
 8) *
  8) *- 
				doh_nut
- 
				doh_nut
- 
				stevie2wonder
Ga dan naar create site.
en dan vul je bij name in: Lycos Forum (mag ook wat anders maakt niet uit wat)
Dan Next
Hostname= ftp.members.lycos.nl
dan next
User id=lycos gebruikersnaam
Password= lycos wachtwoord
account= leeglaten
*edit: Dan Finish*

en dan vul je bij name in: Lycos Forum (mag ook wat anders maakt niet uit wat)
Dan Next
Hostname= ftp.members.lycos.nl
dan next
User id=lycos gebruikersnaam
Password= lycos wachtwoord
account= leeglaten
*edit: Dan Finish*
					Laatst gewijzigd door michaa113 op 12 apr 2003, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
						Maar ik BEN terug!
- 
				doh_nut
- 
				doh_nut
- 
				doh_nut
- 
				doh_nut

alleen maar 8 bestanden per keer, maar dat boeit me niet, ging wel lekker snel eigenlijk, maarjah, ik heb dan ook een supersnelle internet-verbinding
 alleen maar 8 bestanden per keer, maar dat boeit me niet, ging wel lekker snel eigenlijk, maarjah, ik heb dan ook een supersnelle internet-verbinding