instalatie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
rydeon

instalatie

Bericht door rydeon » 24 mar 2004, 22:57

hallo ik ben absoluut een 0 op dit gebied maar ik heb het geprobeerd om een forum te maken en als ik het wil instaleren krijg ik dit te zien

Warning: main(): Unable to access ./../language/lang_english/lang_main.php in /data/members/free/tripod/nl/d/e/n/denniskreeft/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 450

Warning: main(./../language/lang_english/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/members/free/tripod/nl/d/e/n/denniskreeft/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 450

Warning: main(): Failed opening './../language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/d/e/n/denniskreeft/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 450

Warning: main(): Unable to access ./../language/lang_english/lang_admin.php in /data/members/free/tripod/nl/d/e/n/denniskreeft/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 451

Warning: main(./../language/lang_english/lang_admin.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/members/free/tripod/nl/d/e/n/denniskreeft/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 451

Warning: main(): Failed opening './../language/lang_english/lang_admin.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/d/e/n/denniskreeft/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 451

ik snap het dus niet kan iemand mij alstublieft helpen :( :(

Hessels

Bericht door Hessels » 24 mar 2004, 23:05

Lycos he.. heb je je languaepak wel geupload?

abcde

Bericht door abcde » 25 mar 2004, 16:50

Onder welke map staat het, lycos accounts werken vaak niet op /phpbb2 maar als je ze hernoemt naar /forum kan misschien werken, dat was bij mij het geval.
Bijna 1500 posts!

SkaterboyStreet
Contacteer:

Bericht door SkaterboyStreet » 26 mar 2004, 13:00

Of het ligt aan je prefix
Eerst moet je natuurlijk alles uploaden
Dan ga je alles invullen (bij install.php)
Je kan ook de prefix veranderen in phpbb_3 ;)
Wat zijn sigs toch mooi

superman5000
Contacteer:

Bericht door superman5000 » 26 mar 2004, 15:10

heel simpel het is niet wat julie zeggen maar het is gewoon dat hij lang_english heeft verwijdert die moet je weer uppen en dan doed hij het weer.

Gesloten