Het nieuwe phpbb.nl [bugmeldingen ook hier aub]
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- WebmasterX
- Contacteer:
- WebmasterX
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Dat wilen ze bewust niet, subSilver moet de algemene template blijven aangezien dat het visitekaartje is van phpBB zelf. Je kunt als oficiëel phpBB forum geen super getweakte phpBB versie gaan gebruiken, omdat dat verkeerde verwachtingen oproept.micha3L schreef:Maar de style overig , ik zou er wel iets van kunnen maken
//edit
Luuk, dit keer was jij me voor

volgens mij werkt het e-mailen bij mij niet helemaal goed meer.
ik had dit al langer in de gaten, maar nu is het bevestigd.
ik ben straks online geweest, nieuwe berichten gekeken enz.
nu kom ik hier weer, niks in mijn mailbox, maar een aantal topics waar ik gereageerd heb, daar is wel gepost. dus eigenlijk zou ik een mailtje ontvangen moeten hebben.
okee, het zou kunnen dat ik niet geabonneerd heb. maar het staat bij mij standaard aan. en ik heb al een paar keer gehad, dat ik e-mails kreeg, ze opende en de link aanklikte en dat ik dan in een topic kwam die ik al had gelezen.
dus een te late reactie.
ik denk dat het nu ook het geval is.
sinds wanneer het is weet ik niet, ik heb al enkele dagen het vermoedde, en nu heb ik het volgens mij kunnen bevestigen.
ik had dit al langer in de gaten, maar nu is het bevestigd.
ik ben straks online geweest, nieuwe berichten gekeken enz.
nu kom ik hier weer, niks in mijn mailbox, maar een aantal topics waar ik gereageerd heb, daar is wel gepost. dus eigenlijk zou ik een mailtje ontvangen moeten hebben.
okee, het zou kunnen dat ik niet geabonneerd heb. maar het staat bij mij standaard aan. en ik heb al een paar keer gehad, dat ik e-mails kreeg, ze opende en de link aanklikte en dat ik dan in een topic kwam die ik al had gelezen.
dus een te late reactie.
ik denk dat het nu ook het geval is.
sinds wanneer het is weet ik niet, ik heb al enkele dagen het vermoedde, en nu heb ik het volgens mij kunnen bevestigen.
ik heb ondertussen een bult mailtjes ontvangen.
3 mailtjes van de topic van de supernieuwsbrief: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=83477#83477
en nog wat andere onderwerpen.
echter, ik heb ook 2 mailtjes ontvangen van SH van een topic. (wat ik tegenwoordig wel vaker heb...)
3 mailtjes van de topic van de supernieuwsbrief: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=83477#83477
en nog wat andere onderwerpen.
echter, ik heb ook 2 mailtjes ontvangen van SH van een topic. (wat ik tegenwoordig wel vaker heb...)