Keys al in phpb_config.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Keys al in phpb_config.
Hallo, ik probeer een forum te installeren en heb daar veel haast bij! Kan iemand me helpen. Ik krijg de volgende errors en we kunnen niet vinden waardoor het komt. Ik heb geCHMOD naar 777, dus dat kan het probleem niet zijn:
An error has occurred during installation
An error occurred trying to update the database
Could not insert board_startdate :: INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('board_startdate', 1079618009) :: 871 :: /websites/openheidoverirak.nl/www/ng/test/phpBB2/install/install.php
Could not insert default_lang :: INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('default_lang', 'english') :: 878 :: /websites/openheidoverirak.nl/www/ng/test/phpBB2/install/install.php
Alvast bedankt!
Titel gewijzigd door WebSiteNet. Aan Spoed..Help hebben we weinig.
An error has occurred during installation
An error occurred trying to update the database
Could not insert board_startdate :: INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('board_startdate', 1079618009) :: 871 :: /websites/openheidoverirak.nl/www/ng/test/phpBB2/install/install.php
Could not insert default_lang :: INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('default_lang', 'english') :: 878 :: /websites/openheidoverirak.nl/www/ng/test/phpBB2/install/install.php
Alvast bedankt!
Titel gewijzigd door WebSiteNet. Aan Spoed..Help hebben we weinig.
- superman5000
- Contacteer:
Ik denk dat hij bedoeld of je de map lang_english in de language map wel hebt geupload... dit moet namelijk wel als je phpBB wil installeren.. na de installatie kun je die map wel weer verwijderen ( wat ik overigens niet aanraad...)
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- WebSiteNet
- Contacteer: