Privé maken voor de rest
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Miss angel
Privé maken voor de rest
Ik zou graag hebben dat alleen m'n leden de mappen zien, dat de niet leden dus niet zomaar kunnen posten en zomaar onze info kunnen lezen.. is dat mogelijk? Bedankt 

- Miss angel
- WebSiteNet
- Contacteer:
- Miss angel
Als "Bekijk" en "Lees" op REG staan zijn ze echt niet meer zichtbaar voor gasten, als je "Bekijk" op ALL hebt staan en "Lees" op REG zien mensen het forum wel op de index, maar kunnen ze er niet in. Als dit bij jou nog niet het geval is moet je de de forumpermissies nog eens nakijken voor dat subforum.
(Admin panneel -> forum beheer -> permissies -> Kies je forum, zoals WSN al zei)
(Admin panneel -> forum beheer -> permissies -> Kies je forum, zoals WSN al zei)
- Miss angel
Ja ik heb da aangeduidt, maar die lees en bekijk ofzo? Ik kan enkel mappen zoeken en dan pas aanduiden?mosymuis schreef:Als "Bekijk" en "Lees" op REG staan zijn ze echt niet meer zichtbaar voor gasten, als je "Bekijk" op ALL hebt staan en "Lees" op REG zien mensen het forum wel op de index, maar kunnen ze er niet in. Als dit bij jou nog niet het geval is moet je de de forumpermissies nog eens nakijken voor dat subforum.

- Miss angel
Miss angel schreef:Ja ik deed wat je zei, bij mappen zoeken geregistreerd en ik moet daar op "Advanced Mode" klikken en dan pas kan ik 't doen! :thumb:mosymuis schreef:Als "Bekijk" en "Lees" op REG staan zijn ze echt niet meer zichtbaar voor gasten, als je "Bekijk" op ALL hebt staan en "Lees" op REG zien mensen het forum wel op de index, maar kunnen ze er niet in. Als dit bij jou nog niet het geval is moet je de de forumpermissies nog eens nakijken voor dat subforum.
ey,
Ik heb dit ook gedaan, maar nu krijg je nog steeds de "header" van de tabel te zien, als je niet bent ingelogd...
dus bv:
--------------------------------------------------------------
Forum Onderwerpen Berichten Laatste Bericht
kan dit niet weg?
Ik d8 dat ik ergens had gezien, dat je ook een andere begin scherm krijgt, dus bv:
"Je moet je eerst registreren om te kunnen lezen etc.."

Ik heb dit ook gedaan, maar nu krijg je nog steeds de "header" van de tabel te zien, als je niet bent ingelogd...
dus bv:
Forum Onderwerpen Berichten Laatste Bericht
kan dit niet weg?
Ik d8 dat ik ergens had gezien, dat je ook een andere begin scherm krijgt, dus bv:
"Je moet je eerst registreren om te kunnen lezen etc.."

Zet daarvoor z.g.n. switches om de items die je wilt verbergen voor niet ingelogde gasten:
Let er wel op dat je hierin geen typfouten mag maken, dat bij elke BEGIN switch een END switch hoort en dat ze op aparte regels moeten staan. 
Code: Selecteer alles
<!-- BEGIN switch_user_logged_in -->
...
<!-- END switch_user_logged_in -->

euh waar?mosymuis schreef:Zet daarvoor z.g.n. switches om de items die je wilt verbergen voor niet ingelogde gasten:
Let er wel op dat je hierin geen typfouten mag maken, dat bij elke BEGIN switch een END switch hoort en dat ze op aparte regels moeten staan.Code: Selecteer alles
<!-- BEGIN switch_user_logged_in --> ... <!-- END switch_user_logged_in -->

gewoon in php files, of in de tpl?