teveel tekst gaat fout,

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
dhutten

teveel tekst gaat fout,

Bericht door dhutten » 16 mar 2004, 21:33

Ik heb een vreemd probleem op mijn forum

Als een user/admin een nieuw bericht of een antwoord plaats met heel veel tekst, krijgen ze die met geen mogelijkheid in phpbb.

Men krijgt dan een time out,
Als men echter de pagina ververst is de pagina er gelijk maar zonder het antwoordt de verbinding is er dus wel degelijk en server kan gevonden worden. via het internet (WAN)

Doe ik ditzelfde echter via LAN (lokale netwerk) dan is het plaatsen geen probleem,

Waar zou ik dit moeten zoeken?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 16 mar 2004, 21:37

Wat voor foutmelding krijgen ze. Ik neem niet aan dat het langer duurde dan een uur (het typen).

dhutten

Bericht door dhutten » 17 mar 2004, 16:43

Men krijgt onderstaande melding ongeveer na 1 minuut

Code: Selecteer alles

Informatie 

Er is geen actie aangegeven 

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 17 mar 2004, 16:45

1. vraag aan die gebruiker (mischien ben je het wel zelf) hoelang diegene typte (dus geen pagina heeft bezocht).

2.Wat staat erf bij jouw in het administratie systeem bij configuratie bij cookie length?

dhutten

Bericht door dhutten » 17 mar 2004, 18:42

WebSiteNet schreef:1. vraag aan die gebruiker (mischien ben je het wel zelf) hoelang diegene typte (dus geen pagina heeft bezocht).

2.Wat staat erf bij jouw in het administratie systeem bij configuratie bij cookie length?
Het type gaat fout zo gauw we flinke topics maken, bv een half A4tje tekst copy paste zeg maar doet hij al moeilijk over

Cookie domein:
Cookie naam: phpbb2mysql
Cookie pad: /
Cookie secure [ https ]
Zet deze optie alleen aan als je server gebruik maakt van SSL: Uit
Sessie lengte [ seconds ] 3600

Gesloten