eigen foto van bijv. C:schijf uploaden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
eigen foto van bijv. C:schijf uploaden
Hallo,
Ik ben een beginnelingetje, maar vraag me af of je ook foto's van je eigen pc kunt uploaden als avatar?
bedankt
Kikkermeisje
Ik ben een beginnelingetje, maar vraag me af of je ook foto's van je eigen pc kunt uploaden als avatar?
bedankt
Kikkermeisje
-
Eigen afbeelding
Heb ik gedaan maar dan kan ik in mijn profiel alleen maar een plaatje van een andere site halen en niet een van mijn eigen pc af bijv. uit mijn afbeeldingen...
Is dat niet mogelijk?
Is dat niet mogelijk?
-
onderschrift
Trouwens bij mij worden de onderschriften ook niet zichtbaar terwijl ik wel heb aangevinkt dat ik dat wil in mijn profiel. Waar moet ik daar eventueel aanpassingen aan doen in mijn administratiepaneel?
Ik maak trouwens gebruik van versie 2.0.2...
Bedankt
Ik maak trouwens gebruik van versie 2.0.2...
Bedankt
-
Nog steeds niets
Nou mannen, het lukt me nog steeds niet hoor!
Ik kan dus eigenlijk alleen maar plaatjes van een andere site linken en niet iets vanaf mijn locale pc zeg maar?
Onderschrift wil ook nog steeds niet...
Ik heb even screenprintjes gemaakt en op een pagina gezet, wil iemand er even voor me naar kijken?
De layout van mijn administratiepaneel is ook niet meer wat het was, heeft iemand daar een oplossing voor met duidelijke uitleg...
Bedankt maar weer!
Kikkermeisje
http://members.lycos.nl/eliday
Ik kan dus eigenlijk alleen maar plaatjes van een andere site linken en niet iets vanaf mijn locale pc zeg maar?
Onderschrift wil ook nog steeds niet...
Ik heb even screenprintjes gemaakt en op een pagina gezet, wil iemand er even voor me naar kijken?
De layout van mijn administratiepaneel is ook niet meer wat het was, heeft iemand daar een oplossing voor met duidelijke uitleg...
Bedankt maar weer!
Kikkermeisje
http://members.lycos.nl/eliday
-
Trouwens
Kan ik ook de nieuwste versie van het forum eroverheen uploaden zodat alle onderwerpen en berichten er wel in blijven staan? Is namelijk wel heel belangrijk...
Ik denk dat diegene die het forum op mijn site heeft geplaatst voor mij, misschien wat opties niet geupload heeft, of is dat niet mogelijk?
Kikkermeisje
Ik denk dat diegene die het forum op mijn site heeft geplaatst voor mij, misschien wat opties niet geupload heeft, of is dat niet mogelijk?
Kikkermeisje
-
???
Kun je wat preciezer aangeven wat patchbestanden en Mods zijn? Ben d'r nog niet zo in thuis hoor, maar wil het heel graag leren...
Kikkermeisje
Kikkermeisje
-
Luuk
Ja duidelijker, maar als ik bijv. Sub silver gebruik, is dat dan ook een Mod? En geldt het ook voor alle smilies?
Kikkermeisje
Kikkermeisje
-
patch
Oke dus ik heb phpBB-2.0.7-patch gedownload en kan dat nu gewoon gaan uploaden zonder dat mijn berichten verloren gaan...
-
Dat met die avatars is gelukt, maar het onderschrift is er nog steeds niet... Moet ik daar ook een speciale map voor aanmaken en chmodden ofzo?
Verder ben ik een beetje angstig aangaande het uploaden van de patches, want stel dat het misgaat?
Kikkermeisje
Verder ben ik een beetje angstig aangaande het uploaden van de patches, want stel dat het misgaat?
Kikkermeisje
- DonvanVliet
- Contacteer:
Re: Nog steeds niets
Misschien chmodden??Kikkermeisje schreef:Nou mannen, het lukt me nog steeds niet hoor!
- DonvanVliet
- Contacteer: