Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Rwin
-
Contacteer:
Bericht
door Rwin » 07 mar 2004, 16:32
Ok ik heb net 2.0.4 geinstalleerd, oude users geupload en alles loopt goed. De oude skins doen het prima, als iemand op profile klikt staat bovenaan zijn user name en de rest kan allemaal goed worden verandert en opgeslagen. Kiest men echter een nieuwe skin en gaat vervolgens naar profile dan ontbreekt de username. Dit houd in dat men zijn verandering (dus bv naar oude goede skin) niet kan opslaan omdat ie de melding geeft dat de username niet goed is.
Wat kan ik hieraan doen, want ik vind die nieuwe skins echt mooi!!!!
-
Inspiration
Bericht
door Inspiration » 07 mar 2004, 16:39
Je moet je forum niet gaan veranderen als je er niks vanaf weet.
Het is hier duidelijk dat er een veld mist in het profiel. Bekijk daarvoor eens de template files van je nieuwe skin op de aanwezigheid hiervan. Vergelijk die file met de andere skins waar het dat username veld zich wel laat zien.
-
PetraK
-
Contacteer:
Bericht
door PetraK » 07 mar 2004, 16:39
Volgens mij heb je negeer gebruiker aanstaan bij de styles, want ik zie geen verandering......
Vogelplanet
Geen Pbtjes met word lid van mijn forum ofzo
-
Rwin
-
Contacteer:
Bericht
door Rwin » 07 mar 2004, 16:45
hallo ook al snap je er de ballen van, een skin installen moet toch lukken, ik download ze gewoon hiervandaan!!!
En ik heb nu idd negeer user aanstaan omdat ik niet wil dat iedereen die foutmelding krijgt zodra ze een andere skin kiezen.
-
Rwin
-
Contacteer:
Bericht
door Rwin » 07 mar 2004, 17:07
Ok nu werkt het dus. Ik heb profile_add_body.tpl uit mijn subsilver in alle andere template mappen gekopieerd en het werkt!!!