IP logger???
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Cheeta
- Contacteer:
IP logger???
Wie kent er een IP logger voor phpbb die ook de topic id registreert???
En hoe lang iemand op 1 pagina verblijft???
Of wie kan er eentje maken daarvoor?? of aanpassen??
Ben zelf aardig wat aan het *beep* geweest maar kwam niet verder dan de link zelf.
mzzl 8)
En hoe lang iemand op 1 pagina verblijft???
Of wie kan er eentje maken daarvoor?? of aanpassen??
Ben zelf aardig wat aan het *beep* geweest maar kwam niet verder dan de link zelf.
mzzl 8)
Don't mess with BD and save the Cheeta's!
Re: IP logger???
Ik begrijp je vraag niet goed...?Cheeta schreef:Wie kent er een IP logger voor phpbb die ook de topic id registreert???
- Cheeta
- Contacteer:
ja dat bedoel ik.
En als het mogelijk is ook 1tje voor al het ftp verkeer
Want ben die hackers nu helemaal dood zat! Ga nu echt stappen ondernemen!!! Ben 1 forum volledig verloren aan hackers en laatst bijna nog eentje ivm de beheerders functies.
Dus indien ik weet wie dat allemaal doet dan hoop ik dat die hard kan rennen!!
mzzl 8)
En als het mogelijk is ook 1tje voor al het ftp verkeer
Want ben die hackers nu helemaal dood zat! Ga nu echt stappen ondernemen!!! Ben 1 forum volledig verloren aan hackers en laatst bijna nog eentje ivm de beheerders functies.
Dus indien ik weet wie dat allemaal doet dan hoop ik dat die hard kan rennen!!
mzzl 8)
- superman5000
- Contacteer:
Ik vraag me serieus af met wat voor "hackers" jij te maken hebt, wat doen ze en waarom hebben ze het gemunt op een klein Lycos forumpje?
Het lijkt me sterk dat ze door rechten hebben gekregen op je Lycos ftp, als je geen phpBB 2.0.0 draait is je systeem veilig en ik neem aan dat je wachtwoord en emailadres ook in orde zijn. Hoezo hacken ze je dan?!

lycos forumpje? waar ben jij nu over bezig, niemand die hier gehackt is heeft volgens mij geen lycos forummosymuis schreef:Ik vraag me serieus af met wat voor "hackers" jij te maken hebt, wat doen ze en waarom hebben ze het gemunt op een klein Lycos forumpje?Het lijkt me sterk dat ze door rechten hebben gekregen op je Lycos ftp, als je geen phpBB 2.0.0 draait is je systeem veilig en ik neem aan dat je wachtwoord en emailadres ook in orde zijn. Hoezo hacken ze je dan?!

Ik meen me te herinneren dat Cheeta bij Lycos zat, maar zal het dan wel fout hebben. Hoe dan ook, mijn vraag blijft, hoezo hackers??MeDieViL schreef:lycos forumpje? waar ben jij nu over bezig, niemand die hier gehackt is heeft volgens mij geen lycos forum
//edit
Een MOD voor je FTP server?? Dat is technisch volstrekt onmogelijk, dit soort informatie zal je moeten navragen bij je provider. Ik ben er haast zeker van dat servers als ProFTP standaard logs bijhouden voor elk account.Cheeta schreef:En als het mogelijk is ook 1tje voor al het ftp verkeer
- Cheeta
- Contacteer:
ehhm mosymuis das alweer een long long time ago dat ik bij lycos zat!
zit nu bij digitalus en xplosiv.
beide worden continue door gehackt!!! Momenteel is xplosiv al zwaarder beveiligt doormiddel van full time toezicht van de beheerders (mezelf en van xplosiv)
Ehhm in cpanel X kan ik nix vinden over ftp verkeer!
Iig op een of andere manier krijgen de hackers het voor mekaar om bestanden te comprimeren naar het type .zip.gz
mzzl 8)
zit nu bij digitalus en xplosiv.
beide worden continue door gehackt!!! Momenteel is xplosiv al zwaarder beveiligt doormiddel van full time toezicht van de beheerders (mezelf en van xplosiv)
Ehhm in cpanel X kan ik nix vinden over ftp verkeer!
Iig op een of andere manier krijgen de hackers het voor mekaar om bestanden te comprimeren naar het type .zip.gz
mzzl 8)
Ze hebben het dus gemunt op je host en niet op jou?
Hoe dan ook, een "mod" voor het bijhouden van FTP verkeer is onzin, dit gebeurt op server niveau. Kan je het in cPanel niet bereiken via de Raw Access Logs? Zo nee dan moet je je er je host om vragen (zodat die het zelf terugzoeken), of het idee opgeven.
Hoe dan ook, een "mod" voor het bijhouden van FTP verkeer is onzin, dit gebeurt op server niveau. Kan je het in cPanel niet bereiken via de Raw Access Logs? Zo nee dan moet je je er je host om vragen (zodat die het zelf terugzoeken), of het idee opgeven.
- Cheeta
- Contacteer:
ja dat zit erin en dan krijg ik een exe bestand maar dan zeurt windows over een ongeldig win32 toepassing??
met welk programma moet die geopent worden??
mzzl 8)
btw: op mijn host??? lijkt me stug 2 verschillende hosts en precies bij mij beide accounts gepakt???
met welk programma moet die geopent worden??
mzzl 8)
btw: op mijn host??? lijkt me stug 2 verschillende hosts en precies bij mij beide accounts gepakt???
Mijn cPanel (v8.8.0) reikt me een GZIP bestand aan hoor.Cheeta schreef:ja dat zit erin en dan krijg ik een exe bestand maar dan zeurt windows over een ongeldig win32 toepassing??