help!!!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
thaha schreef:ik snap er niks van hoe ik zon forum moet instaleren
Iets meer info is dus gewenst: wat lukt je niet en waar krijg je een foutmelding (oid)podium4 schreef:Lees aub de tut's door in de kennisbank... als je het dan nog niet snapt stel dan je vraag GERICHT in het forum... dus WAT je niet snap en niet "ik snap er niks van"
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
kheb het maar nu een probleem
wat vul ik hier in
Code: Selecteer alles
Database Server Hostname / DSN:
Your Database Name:
Database Username:
Database Password:
Prefix for tables in database:
Dat kan niemand hier voor je beantwoorden. De prefix staat op phpbb_, laat maar zo. Is prima, afblijven dus!thaha schreef:kheb het maar nu een probleemwat vul ik hier inCode: Selecteer alles
Database Server Hostname / DSN: Your Database Name: Database Username: Database Password: Prefix for tables in database:
De rest... kunnen wij je niet vertellen, als dat wel zo was geweest had je een gigantisch probleem gehad. Enfin, je zou in je emailtje van Lycos informatie moeten hebben ontvangen over je database gegevens.