Validate e-mail mod verwijderd en nu......

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Muiter
Contacteer:

Validate e-mail mod verwijderd en nu......

Bericht door Muiter » 24 jan 2004, 11:08

Als ik naar mijn admin scherm ga ik het volgende te zien in de linkerkolom met daaronder het menu.
$sql_count = count($pieces); for($i = 0; $i < $sql_count; $i++) { $sql = trim($pieces[$i]); if(!empty($sql) and $sql[0] != "#") { if(VERBOSE == 1) { echo "Executing: $sql\n
"; flush(); } $result = $db->sql_query($sql); if(!$result && ( !(SQL_LAYER == 'postgresql' && eregi("drop table", $sql) ) ) ) { message_die(GENERAL_ERROR, "Error importing backup file", "", __LINE__, __FILE__, $sql); } } } } include('./page_header_admin.'.$phpEx); $template->set_filenames(array( "body" => "admin/admin_message_body.tpl") ); $message = $lang['Restore_success']; $template->assign_vars(array( "MESSAGE_TITLE" => $lang['Database_Utilities'] . " : " . $lang['Restore'], "MESSAGE_TEXT" => $message) ); $template->pparse("body"); break; } break; } } include('./page_footer_admin.'.$phpEx); ?>
Iemand een idee waar het fout is gegaan?
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!

Duvelske
Contacteer:

Bericht door Duvelske » 24 jan 2004, 12:23

Hoe heb je het verwijdert? Met easymod? of gewoon zelf even eraf gehaald? Als je het zelf gedaan hebt moet je even de bestanden goed nakijken! Dat is de beste oplossing
Bezoek ook ns mn site:
http://www.partyfreakers.nl of mn premodded site: http://www.vitrax.org

Laturzzz,
Duvelske

Muiter
Contacteer:

Bericht door Muiter » 24 jan 2004, 17:08

Duvelske schreef:Hoe heb je het verwijdert? Met easymod? of gewoon zelf even eraf gehaald? Als je het zelf gedaan hebt moet je even de bestanden goed nakijken! Dat is de beste oplossing
Ik heb ze er zelf afgehaald, tot 2x maal toe hetzelfde probleem.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!

Muiter
Contacteer:

Bericht door Muiter » 21 feb 2004, 10:23

IK heb het weer een aantal keren geprobeerd maar het maakt geen ruk uit :roll: Elke keer dezelfde foutmelding. In de foutmelding worden een aantal bestanden genoemd, zit in 1 van die bestanden ook de fout?

Baaij

Bericht door Baaij » 25 feb 2004, 21:08

Duvelske schreef:Hoe heb je het verwijdert? Met easymod? of gewoon zelf even eraf gehaald? Als je het zelf gedaan hebt moet je even de bestanden goed nakijken! Dat is de beste oplossing
Hoe kan je met easymod mods verwijderen dan?
Ik zie daar geen optie voor?
Enig idee?

Misschien weet iemand wat deze fout betekend?:

Warning: chmod, chgrp, realpath, tmpfile, link, mb_send_mail() has been disabled for security reasons in /data/members/free/tripod/nl/b/a/s/basbaaij/htdocs/phpBB2/admin/em_includes/em_modio.php on line 363

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 25 feb 2004, 21:12

Baaij schreef: Misschien weet iemand wat deze fout betekend?:

Warning: chmod, chgrp, realpath, tmpfile, link, mb_send_mail() has been disabled for security reasons in /data/members/free/tripod/nl/b/a/s/basbaaij/htdocs/phpBB2/admin/em_includes/em_modio.php on line 363
Dat je bij de installatie moet proberen of ftp werkt. Hij kan de bestanden niet zelf verplaatsen.

Baaij

Bericht door Baaij » 26 feb 2004, 23:01

WebSiteNet schreef:
Baaij schreef: Misschien weet iemand wat deze fout betekend?:

Dat je bij de installatie moet proberen of ftp werkt. Hij kan de bestanden niet zelf verplaatsen.
Maar bij Lycos lukt het me juist niet om ftp in te schakelen.
FTP path to phpBB2 (ex: public_html/phpBB2)
FTP Username
FTP Password
FTP Server

username en password heb ik wel.
Maar de andere 2 wete ik niet.
Wat ik hier ook invul, hij pakt de installatie niet.
Iemand een idee wat ik bij ; FTP path to phpBB2 en FTP Server moet invullen?
Mijn site is: http://members.lycos.nl/divxondertiteli ... /index.php

Duvelske
Contacteer:

Bericht door Duvelske » 27 feb 2004, 09:37

Je kan het met easymod verwijderen, daar was een addon voor. Heb ik ns een keer gevonden. Maar die addon is niet 100% heb hem nog aangepast maar werkt nog niet goed. Er zijn veel mensen die het er zo afhalen, maar kan je beter van je back-up bestanden gebruik maken die easymod gelijk maakt voor het installeren van die mod
Bezoek ook ns mn site:
http://www.partyfreakers.nl of mn premodded site: http://www.vitrax.org

Laturzzz,
Duvelske

Baaij

Bericht door Baaij » 27 feb 2004, 17:10

Duvelske schreef:Je kan het met easymod verwijderen, daar was een addon voor. Heb ik ns een keer gevonden. Maar die addon is niet 100% heb hem nog aangepast maar werkt nog niet goed. Er zijn veel mensen die het er zo afhalen, maar kan je beter van je back-up bestanden gebruik maken die easymod gelijk maakt voor het installeren van die mod
Maar waar staan die backup bestanden dan? In templates staat een backup, maar die moet ik denk ik niet hebben.

Gesloten