{SITE_DESCRIPTION} Limiet 255 Verhogen?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

{SITE_DESCRIPTION} Limiet 255 Verhogen?
Ik heb geloof ik pas nog ergens gezien dat je op de een of andere manier het limiet van 255 karakters kan verhogen. nu heb ik het zelf hard nodig, maar ik kan het nergens vinden!
Weet iemand hoe ik mn Limiet van 255 bij mn {SITE_DESCRIPTION} Kan veranderen?
Weet iemand hoe ik mn Limiet van 255 bij mn {SITE_DESCRIPTION} Kan veranderen?
kan je ietske duidelijker zijn
want bedoelde dat van de sig als het van de sig is ga dan naar je admin panel --> configuratie --> Gebruikers en Forum Basis Instellingen --> Maximale lengte van handtekening --> daar gewoon verhogen.
want bedoelde dat van de sig als het van de sig is ga dan naar je admin panel --> configuratie --> Gebruikers en Forum Basis Instellingen --> Maximale lengte van handtekening --> daar gewoon verhogen.
Wil je een zakcentje bijverdienen, klik op onderstaande url en meld je aan.. http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=kieke1
okeej
Wil je een zakcentje bijverdienen, klik op onderstaande url en meld je aan.. http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=kieke1
In een query:
Echter dit is niet zomaar aan te raden omdat die phpbb_config tabel er niet sneller op wordt. Je vergroot er immers alle configuratie velden mee, door de manier waarop deze tabel is opgebouwd (gebaseerd op rijen ipv kolommen).
Je hebt trouwens ook deze wijziging nodig, anders kan je hem niet invoeren:
Open
/templates/{template}/admin/board_config_body.tpl
Zoek
Vervang met
Code: Selecteer alles
ALTER TABLE phpbb_config
CHANGE config_value config_value TEXT NOT NULL
Je hebt trouwens ook deze wijziging nodig, anders kan je hem niet invoeren:
Open
/templates/{template}/admin/board_config_body.tpl
Zoek
<td class="row2"><input class="post" type="text" size="40" maxlength="255" name="site_desc" value="{SITE_DESCRIPTION}" /></td>
<td class="row2"><textarea name="site_desc" rows="5" cols="30">{SITE_DESCRIPTION}</textarea></td>
Het zal ook niet om merkbare verschillen gaan, maar het is gewoon efficiënter om de databaseveld types af te stemmen op de inhoud. Wat dit precies voor gevolgen heeft wanneer je je hier niet aan houdt weet ik niet, maar het is heus niet voor niets.Mittnick schreef://Edit: Ik heb door mn eigenwijsheid het toch maar even geprobeerd en het werkt gewoon supersnel. dit omdat ik misschien gewoon een snelle host heb?

Maar zoals je al zei merk je er zelf niets van.